2009年7月15日 星期三

2009-07-15 (Wed) 宵夜 & 新電視

 

連返左兩晚PT,好攰呢,加上呢兩日都好忙,連買野食既時間都冇,好肚餓;今晚放工就同太陽哥哥落樓下食宵夜,好在佢今晚因為要快d放工返黎收電視,只係食左個M記包,唔係得我一個食就無癮啦!



 


我地食左個鹵水拼盤同埋蠔仔粥:



 


返到去一開門,我即刻:嘩!乜咁大盒呀!足足有四個階磚咁長呀!



 


不過要等聽朝samsung師夫黎裝機先拆得,所以我地兩個好低B咁,趁個盒未拆時影張相留念先,話晒呢部係我地人生既第一部大電影呢!



 


前幾日個blog都提過買電視,當時都係諗住買部多d新功能既model,size就買37吋;不過最後都係決定比多少少錢,要40吋啦,因為我地屋企梳化同電視距離其實都有八九尺,實在太多朋友慫恿我買大部d啦!哈哈~~


我地最終揀左samsung,被以下呢幾個重點功能吸引左:
- 流暢倍增技術 : 100Hz (原來有hz同無係真係有分別架!!)
- MEDIA 2.0,插USB除左相同音樂,可以睇埋movie
- 內置互動娛樂中心,有遊戲玩同教煮野食/瑜珈等
- 無線網絡 (呢個唔太識攪, 要研究下先得!!)
- HDMI x4


最後我都冇去個豐澤朋友度買呀,反而搵左jimmy-san介紹既老實直銷中心,比出面最平既價再平多成一千蚊,勁!不過就無得碌咭/分期,全部比cash,我尋晚電郵confirm,過數八百蚊落訂;跟住今晚送貨比埋尾數,聽朝安裝,快、靚、正,good!

LA40B650T1M


主要規格



  • 可視範圍 : 40吋
  • 解像度 : 1,920 x 1,080
  • 動態對比度 : Ultra
  • 流暢倍增技術 : 100Hz



 


沒有留言:

張貼留言