2009年7月11日 星期六

2009-07-11 (Sat) 心思心意郵票.屋企食大餐


以下呢套心思心意郵票靚唔靚呢?



[發行日期︰2009-06-25] “心思心意”特別郵票


香港郵政發行第四輯「心思心意」郵票,沿用「愛與關懷」和「紀念誌慶」兩個主題,傳遞關切之情,表達祝頌之意。 新一輯「心思心意」郵票的設計風格,與二○○七年發行的第三輯郵票彼此呼應,同樣以五彩繽紛的戟絨拼貼成畫,展現中西文化相異而又共融的妙趣。


中國舞獅鑼鼓喧天,喜氣洋洋,西式派對熱鬧歡愉,樂也融融,點出「紀念誌慶」。


大地百花吐艷,暖暖人間,蝴蝶儷影成雙,翩翩飛舞,盡見「愛與關懷」。


「心思心意」郵票印上「本地郵資」或「空郵郵資」字樣代替面值。「本地郵資」郵票適用於投寄重量不超過30克的本地郵件(現時郵費港幣一元四角),「空郵郵資」郵票則適用於投寄往世界各地而重量不超過20克的空郵郵件(現時郵費港幣三元)。


 以「紀念誌慶」和「愛與關懷」為題的「心思心意」郵票,為生辰、祝捷慶功、周年紀念、婚嫁、彌月等珍貴時刻加添喜悅歡樂。 郵品包括郵票、版票、套摺、小版張及已蓋銷首日封(只限於發行首日在各間集郵局發售)。








其實尋日瀏覽香港郵政網頁先知出左套咁靚既郵票,仲係六月廿五號已發行;我好鍾意呢dstyle既郵票架,因為我每年都要寄好多張聖誕咭,所以即刻打去問,問左幾個hotline,包括香港郵政同集郵熱線,仲有打去個別郵局問...攪左成半個鐘,查黎查去,終於搵到荃灣郵政局仲有呀!但尋日五點冇可能去到啦,所以今朝一早碌出去買!


一共買左兩款本地郵資各一百,兩款海外郵資各十五;勁開心+勁滿足!




尋晚搵人今朝陪我出去買郵票,點知媽咪同威哥都話唔得閒,諗住弧身上路架啦;點知今朝媽咪又過黎叫我起身,話陪我一齊去喎,條件係快d快d,所以佢八點就過左黎我個邊屋摷醒我呀,我尋晚睇碟睇到好夜,仲好眼訓呀...都唔知是福還是禍!


媽咪咁有心陪我,我都識做請佢食早餐既;我地係荃灣食左個好抵食既早餐,一客要腩肉,一客要豬軟骨,然後再share餸!




媽咪今日咁忙,其實係預備今晚整大餐;淨係呢煲豬肚湯已經好多功夫要做!




自製開邊蒜蓉蝦(蒸前蒸後),呢個餸係我全晚最鍾意既!




百年陳皮蒸泥鯭(蒸前蒸後),d陳皮係婆婆年代剩低架啦,我地有時叫呢d陳皮做"千年陳皮"架!哈哈~~




白灼海螺:



仲有雞同菜:




掛住食,開餐時唔記得影相,失敗~~飯後我地玩大富翁啤牌,媽咪的自製梅酒係飯後飲品!




太陽哥哥未玩過大富翁啤牌,所以我地教佢玩,玩左兩舖,竟然兩舖我都係大贏家,仲係贏到好勁個隻!最大個圈就係我d地,上面左起:琪琪、太陽哥哥、威哥,係咪差得好遠呢?哈哈哈哈~~Yeah!!




沒有留言:

張貼留言