2009年7月12日 星期日

2009-07-12 (Sun) 威哥三福畢業


平時星期日返教會,我只會參加信仰研集班,崇拜我九成九都唔會參加,開始返教會呢個習慣,已開始左兩個半月...唔返崇拜,係因為覺得實在太悶,同埋題目未必岩我,試過幾次都係唔得;雖然我好鍾意唱詩歌環節,可惜又唔可以唱完詩歌就走,威哥話太唔尊重喎;今日有兩件開心事,一係琪琪都一齊返,二係威哥三福畢業!


琪琪原本尋晚話左食完飯會走架,仲係好認真個隻,我叫佢留低,聽日一齊去慶祝威哥畢業,佢真係好認真話要走,因為聽日有野做喎,話頂多下次留低...尋晚晚飯後佢過左去隔離屋,睇下我同太陽哥哥間屋係咩樣喎;臨過去前,我走入媽咪間房,同媽咪講,又話琪琪會留低,都唔係既,您個耶穌都唔得既...


跟住係個邊,佢又問我睇結婚相,我又比隻結婚MV佢睇,跟住傾計,其實係佢係咁講野,不知不覺講到...十二點半!尾班車都冇啦,但佢冇驚訝,個樣亦無咩所謂咁,怪~~明明之前好insist話唔留低架麻...今日同返媽咪講,媽咪話我知,我尋晚咁同佢講完,佢就祈禱,點知琪琪轉軚留低左!究竟係咁岩定係真係咁堅呢?


不過媽咪一向鍾意一家人一齊,所以佢最開心啦!今日我地一齊返教會,琪琪跟我感覺一樣啦,信仰研集班幾好玩,但崇拜真係好難頂;加上個題目係講教會,唔岩我地聽,悶...咁悶我都冇咩信心再令琪琪去呢!


崇拜後就係名為"三福佈道訓練畢業典禮",威哥係其中一份子,由牧師頒獎:




今日既章程都有呢個消息:



大合照:




三福訓練的分享冊:




牧師的話,中間提到的應該係講緊我地,哈哈~~




威哥的個人分享,佢既文筆原來唔錯架!睇唔出...勁~~




夜晚同太陽哥哥出左去旺角,睇定結婚戒指既款,同埋睇LCD TV;結婚戒指款式好多呀,但暫時未搵到對好滿意既,此行知道有足夠時間,睇多兩三個星期都可以;我地既視線就即刻飛左去LCD TV度,睇左好多款同幾間舖頭,攰~~初步都有左心水,竟然越揀越多功能,好似想要埋usb插咭睇movie檔、buttons要觸碰模式、TV上網、唔知咩咩科技黑瑩幕(類似plasma咁黑d畫面咁)、TV上網...越多功能就越新series,越新series就越貴...好在後尾我地都係放棄40",怕距離唔夠會睇到眼花同頭暈,諗住要返37",咁同之前的預算都唔係差好多啫!


因為TV會有暗價,即唔係淨睇listed price,dsales通常會問您:岩比d折您丫...要花好多口水+時間同sales角力;後尾問到fortress個朋友,去佢度買係最平的暗價再九五折,咁一於gogogo啦!不過要月中先得,唯有等多幾日,希望下個weekend就有新電視睇啦!


行完街後,再去買定明晚飛睇城城"殺人犯",跟住去醫肚,去左食pepper lunch!




我地揀左呢兩款:




個飯一齊炒,我次次都覺得食到好熱氣呢!




最貴的特選肉眼牛扒,我已經燒得唔太熟,但肉質麻麻,好"諧"咁,都係霜降牛好味d!




沒有留言:

張貼留言