2009年7月26日 星期日

2009-07-26 (Sun) 澳洲牛奶公司


今日同太陽哥哥去睇結婚戒指,上次明明都睇中兩三款,今日竟然一款都睇唔岩,開始有點擔心...之後去睇傢俬,睇下客廳電視櫃、書櫃、櫈,但我地實在太多野未做同決定到,都係齋睇先,因為想油好油先添置d大舊野,唔係到時油油,搬黎搬去棧攪!不過當我一諗起如果全屋油油/貼牆紙時,要將d床、梳化、櫃、總之所有一件野移走,咁大工程,諗起就驚同唔想攪...不過太陽哥哥話呢d等佢攪喎,叫我唔洗擔心,佢會安排一個筍post我做,就係指揮喇,同埋幫佢記得邊d野放係邊度咁就得,係就真係幾正喎!不過到真係落實攪先再諗啦~~


跟住我地由旺角行去油麻地,去左百老匯電影中心換飛;之後再行去佐敦,諗住食澳洲牛奶公司,因為我未食過,又知好出名,所以想帶太陽哥哥食好野!哈哈~~


由旺角行到去佐敦,都好熱呢~~




義順我就食過幾次,澳洲牛奶公司就第一次試,呢度感覺係好舊式同地道既裝潢!




店裡幾乎每位客人都食常餐,我地都唔例外,一人一客!奶茶好好味,好有冰鎮feel;個厚多士唔洗多講,又係好正,唔怪之呢度咁出名!我仲同太陽哥哥講,邊度有人晚餐會食呢d常餐,通常食晏或者下午茶先食架麻,呢度咁多人個個都食,肯定好好味先會咁,一定有信心保證!




飯後甜品:牛奶燉蛋,勁好味呀,我講左好多好多次好味,太陽哥哥話我有冇咁誇呀?點知佢食完都話好好味喎!真係好好味架,信我啦,我唔鍾意飲牛奶既人,都覺得好好味,又滑又軟,真係正到爆炸呀!




去百老匯電影中心時途經廟街個頭,呢度有檔好出名的牛什檔,成日排長籠架;太陽哥哥帶我食過幾次,一路都唔記得介紹比大家,今日終於記得影相,係鴉打街;原來威哥都知呢檔野,亦係話好好味呢!




太陽哥哥一路話想買個小型白板,放係廳寫下message或者記低重要事情,今日終於買到啦!




沒有留言:

張貼留言