2009年7月1日 星期三

2009-07-01 (Wed) 七一假期

 
 
 
 
 
 


六月成個月都冇紅假,等於七月,終於等到啦,不過得一日咁大把,跟住仲要係八九月兩個月都冇架,悲慘~~


好在今日係遊行日,太陽哥哥本應有工開都揀唔開,費事又塞車又冇生意做,唔係就陪唔到我喇!難得同太陽哥哥都有假期,要好好利用;朝早先陪太陽媽媽食早餐,自從太陽哥哥開始楂車後,都好少機會陪太陽媽媽食早餐了!跟住就call左車,搬左d野去青衣,最有意義梗係張床褥啦,宜家另一間房都有床有床褥,可以招呼賓客喇!Yeah!


值得一提係呢轉車只係收八十蚊連隧道費,我同太陽哥哥講,咪仲平過的士?咁平時係沙田夜左返黎,唔想坐巴士咁長途,坐的士又要過百蚊好肉赤,咁call呢d車咪好good囉!架車又新淨,唔似得雞記個d咁殘,齋車人冇貨,唔知會唔會平d添呢?係就更加正囉!


一路執野至大概五點,休同程泳就黎到,我地約左今日打牌呀!天氣酷熱,出街死硬,係屋企開住冷氣打牌,的確係一個好活動!


我地冇摺檯,就將張麻雀版放上個三格櫃桶度打,真爛賭!哈哈~~不過我地打得好細架咋,只係一蚊番,最大都係八蚊舖!打得大我會打到手心標汗架,呢種旨在聯誼不在賭的精神,岩晒我!我鍾意嘻嘻哈哈,同朋友傾下計食下野既氣氛,比起打大牌個種侷促感加嚴肅氣氛多多聲!



 
 
 
 
 
 


打完四圈已經九點,原來打一圈要一個鐘,哈哈!晚飯去左樓下冬菇亭德記,四個人三個餸實夠,不過又為食後加個蠔餅,加埋蠔仔粥,結果真係食唔晒!另外叫左兩個白飯,例湯送既,埋單$204,都算經濟實惠啦!



 
 
 
 
 
 


其實我唔多想出鏡,因為個放假look頭真係唔多掂,睇黎又要比Elsa笑啦!嘻嘻~~



我叫休勁開心咁笑,佢就擺出個咁既表情...咁就係勁開心?見仁見智啦!哈哈~~



程泳話期待下一次,當然冇問題,隨時歡迎!反正我經常都冇野做,悶悶地有人黎陪我仲好呀!



 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言