2009年7月17日 星期五

2009-07-17 (Fri) 發燒都唔知...


 
 
 
 
 
 


今日發燒到38.8度都唔知,即時被醫生捉左去打針+吊鹽水,吊左一個鐘!



 
 
 
 
 
 


冇帶相機,睇醫生又點會帶呢?好在都有手機,用手機影左幾張resolution唔太好既相!



 
 
 
 
 
 


其實事緣係咁既:尋日放假,食野又唔定時,其實我都唔想架,只因太多野做,行程太緊密;九點幾食早餐,冇問題,問題係出左係午餐度,成四點先食...食完開始feel到少少胃痛同開始"ur","ur"一d我都唔出奇,因為我一唔準時食野就會咁,跟住無論點都冇用,個日就會係"ur"到訓覺為止,第二朝就冇事...


不過今次有少少唔同,"ur"得黎帶點痛,到夜晚仲係一種陣痛感覺,臨訓前仲瀉左次...


到今日,起身仍有少少唔舒服,亦瀉左一次;不過費事尋日放假今日就病假,所以繼續返工,諗住過陣冇事,因為一向都係"ur"完無晒氣就冇事...點知成個朝早都係咁"ur",又係帶點痛,有點攰,唔想講野,無心機,仲覺得有點凍,仲熄左公司冷氣...


"ur"帶痛係我最擔心,驚個胃係咪有事,lunch時check下平時個醫生下晝有冇位,點知有,註定都係要睇啦!


lunch冇食野,跟本漲到食唔到野,連飲水都唔多想,就訓左足足一個鐘;訓醒睇醫生,烈日當空行去clinic,一d都唔熱,一滴汗都冇出,反而覺得好暖好舒服...


去到冇探熱,因為覺得冇必要,跟住入房見醫生,醫生問晒問題後,check到我心跳有百二,估我發燒,用佢個探耳機幫我check,38.8!我一路覺得胃有事,原來瀉先係主因,醫生話應該係前晚的蠔仔粥,我發冷唔覺得熱,係發燒前的徵狀...


跟住醫生即刻比左兩粒藥我啪,同埋幫我打左支針,叫我吊鹽水,訓一個鐘先走,仲要即刻返屋企唔好再返工...吊完鹽水,體溫去返37.2,勁!不過我最終都係係office等收工先走,因為搭職巴返屋企爽好多麻!原本今晚放工要去wedding expo都要取消,好在搵到BEN幫我地買餅咭咋!


呢個weekend醫生話要休息,唔好去人來地方,仲要唔好食咁多野喎,等d腸胃休息下,佢仲話痾多d都好,等d菌痾晒出黎!


我冇咳冇喉嚨痛冇鼻水,唔係H1N1,唔洗擔心~~


 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言