2009年7月4日 星期六

2009-07-04 (Sat) (上) Megabox 飲茶行街

 


今日我地又同諾諾約會啦,呢個約會係上星期五同諾諾飲完茶時,媽咪約實既!呢排次次約好個日都會落雨,好似上星期五,原本諗住去赤柱架,因為落雨先改做飲茶;今日都想去d戶外地方,點知又落雨,唯有去d室內地方啦!


我地先去megabox飲茶,megabox我好少去架,因為好僻,仲要等專車,我最憎等車;其實莫講話megabox,我連觀塘區都唔鍾意去架,太遠啦!megabox 之前黎過兩三次,但都唔知呢度有個咁colorful既童真天地呢!



隻長頸鹿好巨呀,諾諾係咁raff raff咁叫,我地就抱佢上去坐,難得佢又唔驚,平時好細膽架麻!



 


咁辛苦上到去,梗係影多幾張相啦!



仲有好巨既象呢!



 


我地去左御苑皇宴飲茶,好抵食呀,星期六全日飲茶,所有點心半價呢!其實呢度我同太陽哥哥上年黎過,不過唔係食野,而係黎睇場;呢個場其實幾grand幾靚架,個backdrop仲可搖控轉換中西式,齋講個場,都係我地心水攪結婚既地方;可惜地點係唔方便的megabox,同埋我記得個新娘房好細,所以放棄左!



 


睇下諾諾同緊後面個baby玩呀,唔知佢地係咪真係同類,所以易d溝通,個baby一聽到諾諾講野,原本伏起媽咪膊頭度都趷起頭,手腳仲撐下撐下係度笑添!



 


諾諾講電話講到好肉緊呀~~



認唔認得未有諾諾時既媽媽呢?



 


飲完茶我地就行下街,先去megakids度玩陣先~~



有攝石人攝入,影多張先~~



 


之後去左攞獎廁所同諾諾換片~~



 


估下諾諾係度對我做咩?呢幾張就係...扭抱連環圖喇~~



諾諾會突然走過黎攬住您對腳,昂高頭望住您講:抱抱~~
我覺得好sweet架,仲好冧呢!



 


我地去左SPOTLIGHT行街,媽咪話聽人講呢度有knitting野賣,未黎過就黎睇下啦!諾諾仲自己shopping,揀岩就拎走~~



 


呢度有個party corner,我都大開眼界,希望wedding banquet要既野係度幫到我!sales姐姐好鍾意諾諾,原來諾諾上年十月一歲生日會既氣球,就係係度買架啦!個d姐姐仲認得諾諾,送左個哈哈笑氣球比諾諾呢!



呢頂紙帽仔幾得意喎,諾諾戴起有d似女仔呢!



 


迪迪尼城堡~~宜家好熱,去唔到真既迪迪尼,過埋summer啦,我已經決定會同諾諾一家一齊整張annual pass!



諾諾郁身郁世指住上面,原來學緊史迪仔跳舞呀!(註: 冇指上天既左手, 食指都係指左出黎架, 好攪笑!!)



 


諾諾與波波~~今日諾諾好開心頂啦,擺左好多甫士呢!



 


諾諾與舅婆:



諾諾與恩恩:



表情多多,包括倒及牙+奸笑:



 


跟住我叫諾諾give me a kiss...



諗住揩一揩面珠仔就算啦,點知...



諾諾一野拎過黎,咀我咀咀呀!嘩,好突然!呢次係第一次同諾諾咀對咀kiss,值得紀念!



偷襲完我仲係度大笑同yeah添~~真攪野!



 


沒有留言:

張貼留言