2009年7月16日 星期四

2009-07-16 (Thu) 裝電視.律師.Stanley Beach.律師.喜百合晚飯

 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日放假,亦係超忙碌、好多野做既一天!第一站先去中環見律師,今次真係多謝表姐同姑丈既幫忙,令無經驗既我,可以得到安心同穩陣既安排!


跟住表姐車住諾諾黎接我同媽咪,赤柱就係我地今日既約會地點喇!今日天氣好好,可以去沙灘啦,yeah!不過去之前,我地先食野同行陣街先!





 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地去左delifrance醫肚~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 


個個都要同食物影相,諾諾都要架,睇佢手仔陣陣咁楂住碟蛋糕,好攪笑呀!



我同媽咪啜意粉,諾諾笑到癲左!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


跟住去行街,主要係買BB衫,不過今次係幫太陽媽媽,買比太陽表妹係紐西蘭個一歲BB囡;紐西蘭宜家冬天,到夏天應該係年尾,所以今次買左三件歲半既裙仔衫仔!





 
 
 
 
 
 
 
 
 


之後我地去沙灘啦~~嘩!呢隻蜜蜂仔係邊個呀?



擰轉面睇下,原來係諾諾豬!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


好kawaii呀,我地一幫諾諾換左呢件泳裝,全個沙灘既人都望住諾諾,好攪笑呀!睇下後面經過既婆孫,一路行一路眼金金咁望住諾諾,仲微微咀咁笑呢!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


全場至sharp係您啦,諾諾!



我地仲叫諾諾fly~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾叫呢個"不"沙兜做 spoon,哈哈!


 



笑得好奸好開心喎~~



 


 
 
 
 
 
 
 
 
 


"不不不"~~



兩隻手一齊"不",咁肉緊呀~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 


影埋諾諾趴低個樣,哈哈~~



close up對立體蜜蜂翼同小尾巴,好得意呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾好鍾意玩沙,玩到好投入,玩極都唔厭呢!



呢兩張係手機拍既,效果都唔錯呢!


 
 
 
 
 
 
 
 
 


同媽媽同恩恩影返張相先~~ 



 
 
 
 
 
 
 
 
 


我講笑話:諾諾,您條M巾露晒出黎啦!哈哈~~~~



黃昏時間黎玩真好,又唔晒,又有風,爽!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾做動作連環圖:



 
 
 
 
 
 
 
 
 


去完沙灘後,我地就啟程去Megabox,我地今晚會一齊食埋晚飯;諾諾係車度玩聞腳,我仲叫佢食腳添呢!哈哈~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 


去Megabox主要原因,係因為我同太陽哥哥約左證婚律師開會,所似食飯前我地先去見律師,媽咪佢地就搵位食飯!律師公司係matthan place廿幾樓,呢座係新大廈,感覺好grand!



電梯門一開,"嘩"左一聲,好豪華喎...原來呢度係CASH時富金融集團!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


電門一開,我地被帶到入一個勁high既會議室,派場十足,似足電視個dCEO會議一樣!



會議室好大,張檯好長,落地玻璃個海景view好正!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


好多獎座~~



人生的第一張擬結婚通知書,填時有點緊張,感覺有點怕,又有點實在,好似又行前左一步咁!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


攪掂後就去左喜百合食飯~~



第一次黎呢度,覺得天花板盞水晶燈好靚呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


檯上的配菜都好大碟同好味:



我地叫左個$598四人餐:


被片前的片皮鴨:



各項餸菜:



 
 
 
 
 
 
 
 
 


影下相先,諾諾特登遮住自己塊面,攪鬼~~



影返張正經先,搭住媽媽同爸爸膊頭,好freind喎~~



我地三個都影~~



 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日雖然行程緊密,但我都偷到d時間shopping,買左兩件新衫呀,好開心呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


呀,唔記得講添,今朝裝左電視啦,好大部呀,有少少唔慣添~~睇下我今日做左幾多野,真係勁忙碌既一日呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言