2009年7月25日 星期六

2009-07-25 (Sat) 一日內有兩個生日飯局



今日都幾忙碌,因為有兩個生日飯局;一個係爸爸,明天就係佢正日生日;另一個係碌齡group的六七月之星!


爸爸的生日飯局,我地去左佐敦金皇朝食午飯慶祝,呢間酒樓佢帶開團識得,所以唔洗等位,係呢一區食亦方便爸爸之後繼續帶團做野!今日爸爸著左件好sharp既裇衫,成個夏威夷look咁!我冇出鏡呀,因為太熱紮左辮,個樣唔多掂,哈哈!


食完大約兩點半,行返去佐敦道搭車返屋企,同琪琪目睹交通意外,事後先知原來就係架貨車車死左個呀婆單意外;不過當時我地見唔到個屍體,琪琪話只係見到有塊綠色野冚住舊野,原來就係個屍體,諗返都幾恐怖!





夜晚碌齡group慶祝係葵芳漢福打邊爐,今次我地約到一共十六個人,真係陣容鼎盛!





唔知點解呀wing成日都唔肯同呀鑫影相既呢?但佢地對望個一笑,又好襯哥喎~~





今次六七月之星一共有四位,健影相時最攪笑,因為播緊港男,佢話要扮港男擺甫士喎!哈哈~~





壽星仔女合照:



再跟伴侶黎返張:



漢得自己一個...





跟住即興玩全男班:



又話要扮港男喎,但班男仔好難控制,影到有d炆呀!



原來alex行開左,少左佢一個,見佢返黎啦,即刻話補影過,點知影完發覺...咦,非洲呢?頂...去左廁所!又係唔齊人,好炆呀!





全女班快靚正,爽好多!





大合照都攪左好耐,三部相機+呀姐不穩定技術,第一張相連條相機繩都入埋鏡!仲有張相係連呀Ben都影唔到,O晒咀~~




沒有留言:

張貼留言