2009年7月21日 星期二

2009-07-21 (Tue) 馬仔新書 &「馬仔好運動」巡迴展

我呢個馬仔迷係度幫馬仔賣下廣告先!


馬仔會係書展有兩本新書推出,我都想買呀,有冇朋友去開書展幫我買埋呢?
雖然出面書局遲d都有,但我想要埋禮物麻!嘻嘻~~


Picture


書展場內書價有八折優惠


Picture


===============================================================


仲有呢兩款"小馬PE袋",我都想買呀!

Picture

===============================================================


書展另外有個檔口賣小馬波特:


Picture

Picture


今期新product有:

Picture


===============================================================

今次又有兩個紙板人放係書展呀,小馬話仲大塊過上次結婚個塊架!


Picture


===============================================================

「馬仔好運動」巡迴展:


Picture


WAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA~~~~
見到嘛!
好大個公仔呀!! 呵呵呵呵呵~~~
多謝新鴻基嘅邀請,
於是我就有機會第一次見到自己隻公仔變成立體,
仲要係拱大隻呀!!!!


展覽於7月20日至8月16日設於將軍澳中心地下大堂,
於8月17日至8月31日設於荃錦中心2樓展覽場~
另有小馬禮品換領,
詳情可按以下圖放大觀看:



點先可以簽書?
2 Aug 拎住小馬扇即可黎簽名。


咁點先拎到扇?
方法一:於1 Aug 同 2 Aug 於將軍澳中心消費滿$200(單一即日發票),即可換到扇一把。
方法二:2 Aug當日於場內買小馬新書,另於將軍澳中心消費滿$50(單一即日發票),即可換到扇一把。


好,就係咁~~~
大家有時間就去同「我」影下相啦!!!
真係幾大隻架~~~ (似我而家咁大隻妙~~hahahahhaah...)


<以上均節錄自馬仔blog>


沒有留言:

張貼留言