2009年7月5日 星期日

2009-07-05 (Sun) 吉之島十蚊店


吉之島十蚊店原來好多野賣,仲好抵添,我都係上星期四去開樂富房屋處,經過吉之島先知;但媽咪同細妹一早知吉之島有十蚊店,仲話旺角創興個間仲大間添,點解我一d都唔知既呢?睇黎我要好好學下點做一個慳家既師奶仔先得!


先睇返上星期我有咩收穫先,先有諾諾既遮仔,我買左藍色波點,咁平玩爛左都唔肉赤,到時再買其他顏色囉!




仲有好靚既環保袋仔,七月七日開始就要自備購物袋啦!



我好鍾意波點pattern,所以買左五個,自己三個,一個比呀May,一個比Elsa!




買左一對杯,查實唔係勁鍾意,個款只屬普通,不過諗住買定都好,一係我同太陽哥哥用,一係等有人客黎屋企時有用,因為屋企一隻多餘杯都冇呢!




四隻靚靚碟,上面個兩隻d公仔勁得意,我好鍾意!下面個兩隻就純粹靚就買埋,反正屋企d碟最好同size,方便存放麻!




左邊對鋸扒刀諗住係屋企candle night時用既,右邊個兩把刀係放係公司用既;一路都想買把刀放係公司,拿起手想切野時都有刀用麻,終於買到啦!粉紅色個把覺得好靚,所以買埋比Elsa,因為佢公司又係欠把生果刀!






以上個d係上星期買既,以下個d就係今日買既!又買?係呀,咁抵,梗係要介紹比太陽哥哥知,咩叫吉之島十蚊店啦,我地今次去旺角創興個間呢!


買左一套四色波點碗,我地屋企終於有碗用啦!呢個款其實仲有碟同杯架,碟仲係我之前買個四隻的size,橫掂岩size,心郁郁想買埋架,點知都冇齊四隻色,失望~~至於杯,因為個size偏細,似杯仔多d,又唔太靚,所以都放棄左!




跟住買左d掠衫用品,開始學買師奶野了!




呢個一睇就知咩黎啦~~




呢個我未見過,好似發現新大陸一樣,覺得係一個幾好既設計;因為有時d用手洗既衫,唔可以一洗完就咁掠起,會"聚"到好長,呢個架簡直係救星呀!我見過d好大個可打開既座地架,都係咁用,但覺得好阻"訂",反而呢個細細地又可吊係廁所,好用好多呢!




呢兩個chip n dale掛衣架係禮物黎既,keep左兩三年,宜家有自己屋企,就可以拆佢地出黎用啦!Yeah~~




提埋今日我地去食M(學諾諾咁講),我仲試左個士多啤梨KitKat麥旋風,賣相就差左d,不過味道都幾好味架!




太陽哥哥玩野,整左支特長飲管比我,我地兩個好無聊咁影相!




沒有留言:

張貼留言