2009年7月2日 星期四

2009-07-02 (Thu) 即興與諾諾去迪欣湖


今日朝早要去房屋處,所以請左一日假,攪掂完返到屋企兩三點到,冇幾耐表姐就突然來電,佢話好悶冇野做呀,想同諾諾出去行下,見我冇online就估我放假,問我係邊...就係咁,我地即興又去迪欣湖呀!


黎到五點半,天氣好好,又唔曬,仲有陣陣涼風,好爽呀!每次黎到呢度,見到呢d藍色屋仔,都會覺得好靚同望落令人好舒服,亦會諗起係度影結婚相時的情景呢!




當然又唔少得繼續踢舅婆比既波波啦!




把藍點遮仔係咪好可愛好靚呢?係我買比諾諾架,今朝先係吉之島十蚊店買,抵到爛!我見上次諾諾好鍾意玩我把麥嘜遮,但始終大人遮太高,見諾諾楂得好辛苦,咁岩見到呢d咁可愛既小朋友遮仔,梗係唔放過啦!仲有黃點橙點紅點等等架,咁抵,玩爛左再買過都唔肉赤啦!諗住過兩日會見到諾諾先比佢,點知話咁快我地就見面喇!


天氣實在太令人relaxed啦,我地開始除鞋+訓草地,仲打開埋把遮仔放係草地上面,諗住影下沙龍咁!哈哈~~




不過諾諾唔係咁鍾意 lay down,可能d草草拮拮佢啦~~佢一趷起身表姐又"禁"低返佢,好攪笑!




諾諾天真可愛笑容連環圖:




咩事咁開心呀?原來係舅婆被大自然既氣息感染左,係草地上失控,係咁將著住既鞋踢高飛上天,跟住又去執返,又再踢上天...如是者,諾諾就係咁狂笑啦!哈哈~~




影腳腳~~ (我對腳最醜怪呀, 做完手術的腳趾公, 好明顯係冇咩改善到既!!)



呢張相我影得好滿意呀~~




玩完草地,我地就過遊樂場玩啦;諾諾一路行,一路用把遮仔篤個波,您估玩緊snooker咩!哈哈~~




諾諾睇黎都幾鍾意把遮仔,去到邊都楂住;遮仔高度易楂手,岩岩好,真係買得好呀!




呢張相我覺得好得意呀,諾諾拎住把遮仔,一路篤一路跟住舅婆後面,好以大母雞&小雞仔咁,哈哈~~




又黎到呢個玩水遊樂場啦,每次開頭諾諾都驚驚地咁,係要我地拖住佢先夠膽玩d水水!




正所謂熟能生巧,黎得來玩得多,諾諾既warm up時間就越來越短,好快就夠膽自己企係度玩d水啦;仲玩到瞇晒眼咁,又要玩,又要驚d水彈到自己~~



用完手又用腳,越玩越放~~



嘩~成隻手插入d水柱度添!勁~



又瞇眼!哈哈~~




最後咪玩到...成面都係水點囉!成個豆皮仔咁,勁爆笑~~




做咩突然縮起膊頭+收腹呀?可能係d水整濕左件衫,跟住件衫掂到個身咪凍一凍...




舅婆您係度做咩呀?玩"捐山窿"呀!



咁好玩,我一向贊成比小朋友接觸新事物既,一於教諾諾玩先!諾諾好攪笑,唔敢自己"捐"過去,我唯有以身犯險,叫諾諾搭住我膊頭一齊"捐"過去,有野比諾諾扶住,佢就唔驚啦!不過我當時就勁驚囉,勁驚d水一熄淋到我呀!不過見最後諾諾都成功"捐"過去,又有咩所謂丫,最緊要諾諾開心麻!諾諾個樣都好攪笑,又要驚,但玩完又覺得好新奇咁喎,笑得咁開心應該覺得好好玩啦~~




件衫濕晒啦,要快d換衫先~~




換左套泰仔look衫:



仲Yeah添~~




換完衫就唔再玩水水啦,玩sir滑梯啦~~



無錯喇,arms up 咁 sir 落黎,先夠離心力,咁先夠刺激架麻,就好似玩海盜船原理一樣!哈哈~~




諾諾玩高sir滑梯連環圖,先係比心機爬上去:



跟住行上斜吊橋:



驚驚地想搵媽媽~~



唔幫佢,鼓勵佢,加油加油~~



得左!叻叻~~




諾諾做咩坐監呀?哈哈~~



好鍾意諾諾間唔中個側頭裝人嗲樣~~




玩搖搖板:



諾諾個樣做咩忽然呆左呀?



原來舅婆繼草地上失控亂跑亂踢鞋上天後,係遊樂場又再次失控呀!不過諾諾今次見狀反而冇狂笑,而係好似嚇親呆呆地咁喎!




我地玩到六點半就走啦,其實我一路玩時,d手手腳就係咁被蚊叮,上車後數下被蚊咬左幾多啖先...嘩!成二十粒都有呀!d蚊滋咁細粒都咬到人咁勁架!好痕好痕,救命呀~~




上車後大家都玩得好滿足,以下係我同諾諾既對話,留意呀,小朋友係唔講大話架,即係佢講既全部都係真心話黎架!



恩恩:諾諾, are you happy?
諾諾:Yes!!


恩恩:諾諾, am I beautiful?
諾諾:Yes!!


恩恩:am I pretty?
諾諾:Yes!!


恩恩:am I a princess?
諾諾:Yes!!


恩恩:do you miss me?
諾諾:Yes!!


恩恩:do you love me?
諾諾:Yes!!


諾諾最後仲講 I love you,同埋 I love 恩恩添呀!攪到我勁開心,今晚實訓唔著!哈哈~~

 


沒有留言:

張貼留言