2009年7月7日 星期二

2009-07-07 (Tue) 送禮物變交換禮物


呢d公仔係咪好得意呀?一睇到我仲以為係頭飾添,原來係Crocs鞋既公仔扣!




今日係七月七日,岩岩係冇膠袋日既第一日,咁岩返PT會見到Elsa,就預備左小小禮物送比佢,係前幾日買既粉紅色波點環保袋&粉紅色生果刀!



點知Elsa又有禮物比我喎,咁原本送禮物,就變成交換禮物喇!Elsa話見到d太陽同月亮公仔就即刻諗起我;仲有d花花、太陽眼鏡,就諗起我同太陽哥哥輯婚紗相!估唔到我地輯婚紗相佢咁深印象呢!梗係啦,佢有份去幫手揀相架麻,仲對住d相足足幾個鐘呢!哈哈~~


呢d係Elsa分比我既公仔扣,我勁鍾意太陽月亮星星彩虹個set,仲有眼鏡&拖鞋都好得意!多謝晒呀~~Elsa仲話想買埋比諾諾呢!




沒有留言:

張貼留言