2009年7月3日 星期五

2009-07-03 (Fri) 與諾諾MSN




睇下...諾諾識玩電腦啦,仲同我MSN呢!




事緣係本身我同緊表姐MSN,突然有d怪字/幾粒字母咁send過黎,跟住表姐就打比我,話諾諾坐左佢個位呀,仲學表姐咁打keyboard,咁當然係亂打一通啦!而我send message過去時,會發出MSN聲音,諾諾聽到d聲時,覺得好新奇,又繼續打,表姐話佢實以為自己好醒咁識用電腦喎!


如是者,我就夾埋表姐,我繼續打message,佢就影諾諾movie!我打完message後仲shake佢,又玩埋動畫快遞;諾諾睇到眼定定,一聽到聲就縮一縮手,但又覺得好得意想繼續,又掂下個keyboard,一有反應又縮手;佢好鍾意個d動畫快遞呢,仲學個公仔,好攪笑呢!




沒有留言:

張貼留言