2009年7月4日 星期六

2009-07-04 (Sat) (下) NokNok's Home & Tsuen Wan Plaza

 


行到大約三點九我地就去攞車,本身諗住拜拜架啦,諗住叫表姐係觀塘/黃大仙沿途放低我地;點知上車傾開計媽咪話想買煲,傾傾下最後即興話不如跟表姐佢地返屋企,大家休息下訓下晏覺,跟住夜晚出去行街買煲同食飯!就係咁,我地就直駛大圍...


諾諾本應係車度會倦極訓覺,點知自己同自己玩好耐都未訓著,仲似乎好興奮呢,唔知係咪因為我坐係隔離呢?哈哈~~


 



 


我地係表姐屋企先各有各訓覺,堅訓架,呢個小休簡直係救命一覺,訓完成個人醒晒!訓醒後一齊玩諾諾,表姐比左件諗住送比人既裙仔諾諾試,諗住送比人前黎個紀念;呢條裙係BABY GAP,表姐好鍾意,可能諾諾唔係囡啦!




 


仲幫諾諾戴頭箍同帽!哈哈~~



 


跟住露膊、單跌膊、雙跌膊...變左 tub dress!wow, so sexy~~



 


諾諾有隻barney啦,我曾經上網搵過比佢,點知只搵到唱法文版;諾諾宜家個隻係英文版黎,同諾諾玩得多,呢首歌我都識唱呢!




表姐對面架車個車牌,幾特別喎!



 


跟住我地出發去荃灣廣場,因為個度有吉之島,應該好多煲款比媽咪揀!大家都肚餓啦,我地要即刻醫肚,去左越棧!先幫表姐一家三口影下全家福先,先有hea樣,跟住有呵呵姣笑樣+驚訝樣,諾諾最攪笑!



 


睇下我地有咩食...



 


諾諾好為食咁望住碟菜,表姐夫就教佢跟我地做好味(叻)手勢:



諾諾只識 point,要佢豎起手指公只得兩秒時間!



 


又黎多碟餸,繼續學習做好味手勢!



呢碟拼盤真係好好味架!



 


嘩,飲咩咁大啖咁駁命啜呀?



原來係 yo baby,類似 yogurt milk 咁既味既!



 


好好味咁Yeah~~



I'm a strong man~~



 


跟住我地去左吉之島shopping,不過媽咪都係冇買到煲,因為冇佢心目中想要既十至十二公升煲!反而表姐睇中左張中童冷氣被買比諾諾,但有三款公仔,唔知邊款好,我地就叫諾諾埋黎揀,佢佢眼仔碌碌好認真咁揀緊喎...



are you sure you want the blue one?兩張都想要?哈哈~~
一齊睇下呢段揀被攪笑短片啦:



 


係吉之島買完野後,我就約左朋友去碌齡,不過冇影相,亦冇咩特別野要寫;我地呢年都好少約埋出黎打保齡了,以前真係每個星期/隔個星期都出黎,宜家少成咁...不過我都好少碌,之前幾次都試過齋睇唔玩,旨在去見下d朋友仔同吹下水,碌齡興趣大減;咁耐冇打,今晚亦只join左一局,好差呀,只得98分,一百都唔過,真羞家!不過揀我個個真醒目,雖然我同太陽哥哥同一team,一係一齊win,一係一齊lose,點知總分都係我地team win,咁我地兩個都win左錢,打一局只係$23,抵呀!Yeah!


我個blog越來越多諾諾野,好似淨係寫同諾諾玩咁,自己出街或者同朋友玩都唔影相既,我怕就黎比人誤會諾諾係我個囝啦!


 


沒有留言:

張貼留言