2009年7月24日 星期五

2009-07-24 (Fri) 搬洗衣機.Royce


琪琪的朋友原來都好留意我的動向架,知道我剛開始住新地方可能要添置東西,有筍野即刻通知我,就係有部好新只係用左一年既洗衣機,問我要唔要;其實洗衣機我冇諗住呢個時候花錢買既,一來想慳返d地方唔洗個騎樓咁多野,二來我同太陽哥哥其實有幾多衫丫,一個星期頂多先儲到一機衫,都係拎去媽咪個邊洗,所以一路都無特別諗住去買,估唔到造就左今次的意外收穫!


今日放工,我負責去沙田監工搬運過程,而太陽哥哥就負責返屋企清理好露台等我;部機真係好新淨呀,個位仲fit到爆!好可惜我地唔太識駁d水喉,一開水d水飛濺左出黎,好在熄得快,哈哈!不過最擔心係...我地發覺機身好似有d電,唔知係漏電定係靜電...都係要搵師傅睇睇先!




今日早左係沙田新城市行左陣街,買左太陽哥哥鐘意的咖啡味Royce比佢!




沒有留言:

張貼留言