2009年3月30日 星期一

2009-03-30 (Mon) 被人"澤"


有日係商場坐係d櫈度攤抖下,點知隔離位男士訓覺訓到成日係咁"澤"過黎我個邊,真係好討厭!




哼!等我影低 post 係 blog 等人認住您先!哦...原來係您!




繼續影低被騷擾過程:


有相為證,睇下佢跌到成45度,咁都訓得著既?!


好啦喎,越"澤"越過,做咩係要"澤"過黎我呢邊而唔"澤"過去另一邊呢?!




女仔要識保護自己,真係要縮開先得...



縮開佢仲搶狂,跌穿埋45度...



噢,失去重心,醒啦!按快門一剎,被發現偷拍(佢),好驚呀(我)!




點解影左咁多相都唔知架,好攪笑!其實係我地買左飛睇戲,但太陽哥哥今日楂左成日車,驚到時恰眼訓,一陣個套仲係西片呀,大忌!不如等入場時小休一陣穩陣d,點知佢真係訓得好"林"呀,睇黎佢工作得好辛苦呢,真陰功!(後記:事後佢成套戲真係無恰過眼訓,套戲仲本身麻麻地,咁都都冇訓,小休原來係咁有用架,哈哈!)




見太陽哥哥醒左,我地就玩下自拍,下個禮拜影相啦,講左好耐話得閒rehersal一下,費時到時擺d好浪漫好認真個d甫士會忍唔住笑呀,好似互望呀互微笑個d呢...不過我地最後唔知點解係影左呢d低B相...




發覺自己嘟咀好樣衰...



反而白兔牙攪笑d喎,等我試多幾次先...



想偷吻我?冇咁易,好在膊頭頂住啫!




太陽哥哥冇咀唇好恐怖呀!



佢扮極都扮唔到我個白兔牙甫士,好樣衰...哈哈!




白兔牙甫士,狂擺+ing...



原來我對門牙係咁大隻架喎,不過幾整齊幾白淨丫,哈哈!




到太陽哥哥自己發揮時間:



我成日都唔識好似佢咁戚起條眉架,仲要兩邊都得呢!



佢鐘意扮的雙眼皮,望落好似甄子丹呀!


白兔牙喎...


點解我地會影左呢d低B相架,唔係話rehersal咩?乜結婚相會咁影既咩?!哈哈~~



沒有留言:

張貼留言