2009年3月21日 星期六

2009-03-21 (Sat) 累透的星期六


下個星期要fitting啦,跟住再下個星期就要影相,係時候要confirm各樣野,冇得再拖,面對呢d野真係覺得好煩架,好多野要預備,但時間又有限,好在上天賜我一位好姊妹,佢真係幫左我好多,仲成日提醒我有咩係時候做啦,好似我的貼身助理一樣,so good!


今日我同 Elsa 朝早都要返PT,我返CWB centre,佢返TSTcentre;本身約好左下午去金都買花球架,要佢睇過我先放心麻;但我下星期要fitting連girdle都未有,好好既佢係TST放工後特登過返海黎CWB帶我去買!


其實我一直遲遲唔買girdle,係因為我唔鐘意著,一來箍住唔舒服,二來我唔係咁鐘意好誇同好挺的感覺,覺得用返本身自己的身型就可以了,加上聽太多人講著完一次就冇用,但又要花幾百大元去買,實在唔太抵;不過原來就算唔肥的人都應該要著,因為人既皮始終會鬆鬆地,同埋我又有個肚腩仔,上面唔攪呢part都要修,所以最終都係要買既!


Elsa話CWB有間舖頭買girdle好好架,佢同好多姊妹都係呢度買,所以放工後佢就帶左我去買啦!




原來呢度好受歡迎,我一見到條龍就想閃,但Elsa都特登過左黎CWB,宜家走咪好戇居?原來舖頭入面得三間試身室,所以要排隊,Elsa話每次黎都要排下隊,但今日真係長d,冇計,可能weekend,但真係好先會咁多人排吧;最後我地一共等左一個鐘,比我預期中短了,因為我地黎到係排第十二個架!


老闆娘好快手好攪笑,好快咁幫我度身、試身,仲要著埋束褲,跟住再換過最稱身既size比我,又度一輪,跟住教我點著,比佢睇晒同掂晒...之後叫我十分鐘返去覆尺,開頭都唔明,原來佢地會幫客人改到最合身為止,仲會改埋d唔岩位既細微地方,兼且係之後唔岩身都可拎返去改,又幾好喎,出面專門店買實冇呢個服務!


覆尺時發覺girdle已給加工同車線了,今次老闆娘叫我自己著比佢睇,又一次比佢睇晒同掂晒...整個過程發生得好快,有d都聽唔切,最後買了girdle同束褲!




買完已經三點幾,我地餓到爆炸,Elsa提議食清亭燕萍,佢特登過海兩程又咁幫得手,呢餐當然係我宴客啦!


扎肉卷第一次試,感覺清新又唔油,好田園feel,keep fit之選!




兩個傻婆又搵人影相啦!




我既生熟牛肉粉,第一次試,一片片的牛腩好好味架!


Elsa 既烤牛肉粉:




食完野出發去金都,今日一定要confirm到花球,所以主攻花球;由於之前已有左初步決定,今次主要係格價同睇下邊間有我想要的花;太陽哥哥好快到黎到,我地亦已搵到心水舖頭,不過最後都攪左成兩個幾鐘,原來仲要揀埋兄弟姊妹同主婚人既襟花,淨係襯花都襯左好耐...正常做法係新人、兄弟姊妹、主婚人三種花,但其他花同顏色我真係揀唔到,亦想一致d,可能我太鐘意隻黃白小牡丹啦,最後我決定用同一種花,咁點分類呢?唯有係用唔同大細(花的數量)、襯花、絲帶黎分別啦!


雖然攪左好耐,但完成後真係幾開心,終於完成左呢項任務,好期待呢!短短幾個鐘買野已用去了四位數字,而呢d都係d簡單野,只佔婚禮的一小部份,最唔化算係好多野用完一次就冇用,又浪費又阻地方,所以朋友借我的我都會用;結婚真係要用好多錢呢,倒水式用錢開始黎啦!





攪掂後已經夜晚七點半啦,真係好多謝Elsa幫左我成個下午,攪左成日先完成咁小野,太陽哥哥話真係要整個to do list呀!


跟住陪太陽哥哥去揀鬚刨,又去國美又去百老匯,由於太攰,我已經冇力再行去豐澤格價了,係百老匯買算了!買完後我已經行唔到路啦,由今朝做野到宜家,都冇咩時間坐過,我對腳真係有種跛既感覺,頂唔順,周圍又多人,於是上左大家樂抖抖...係度我地就順便食埋晚飯了,由於我都未落格,只叫了一個飯share,今日真係超勁爆攰的一日呀!




沒有留言:

張貼留言