2009年3月13日 星期五

2009-03-13 (Fri) 大陣仗

   
  


今日係Happy Friday,但因為PT個度第一日報名,需要大量人手,所以今晚都要返工,好慘呀!


放工時成十點九啦,見到對面馬路泊左一排電單車,行近d先睇到原來係鐵馬,一共有七架呀!



跟住見到d警察叔叔係度行黎行去,好似stand by 咁!



   
  


後面仲有兩架大警車,咁大陣仗,究竟係有意外發生,定係有大人物會經過所以要咁多架鐵馬開路呢?


 

   
  


我影完相就返屋企啦,Elsa事後同我講,原來係隨機呼氣測試,因為佢去左食野,食完出黎見到警車後面貼左banner寫住"隨機呼氣測試",以下張相係佢send比我睇架!



   
   


另外,尋晚終於睇左"愛與痛的嫁期",開心係睇得切,唔開心係要去百老匯電視中心,仲要係得返九點五十分個場,我放工後要等好耐...我真係好唔鐘意去電視中心睇戲,每次入到去都覺得有陣味,又唔大間,d位又唔舒服,地點又唔太方便...


其實因為呢排鐘意左Anna,想捧佢場先想睇呢套期,加上個電影內容又好吸引咁;不過看罷麻麻地,有幾個位亦唔太明白,同埋覺得戲入面,Anna飾演的問題妹妹既行為又真係好無聊,同現實好似脫離,唔太合理咁,做家姐既亦有問題,總之成家人都好有問題咁,怪怪~~



   
   


沒有留言:

張貼留言