2009年3月3日 星期二

2009-03-03 (Tue) 清晨借書 & 同事farewell


晨早起床,清新開朗...啦啦啦啦~~啦啦啦啦~~~~


今日未到九時,就已經返到中大,上左UC借書,因為呢本書UC圖書館先有!清早的空氣,真係格外清新,好重花草味,好舒服啊!


借完書沿住呢條小山坡行落去,遠處白色的建築物就係我office的所在位置!



向後望...咁早,一個人影都冇!




行到斜路一半,左手邊會出現一條小天橋,通去既個座大樓,就係中大最新的法律學院所在地!舊同事可睇睇相啦~~



呢層唔記得係五樓定六樓呢...?




呢幢就係我做野既地方啦!




呢本就係我借既書啦,上星期未睇晒,今日再借返;呢本書從遊戲中學習錯別字,好玩又好睇,岩晒我呢d一打開書見到好多字就會恰眼訓既人!





中午食了一餐farewell lunch,去了駿景惠比壽食日本野,呢餐係要走的同事自己約既,雖然問心唔太想去,但實在難推,加上我之後幾天放假,去唔到official個餐,唯有去呢餐吧,純粹做返自己做人的本份而已!





同事們各合照:







我們的三款午餐,邊款最吸引呢?您估我又食了邊款呢?






沒有留言:

張貼留言