2009年3月22日 星期日

2009-03-22 (Sun) 舊衫回收 & "新宿事件"首映


今日做左件幾有意義既事,就係幫kammy拎d舊衫去回收;原本都約左太陽哥哥係銅鑼灣等,但既然有時間,不如早d過銅鑼灣幫kammy手啦!



今日好熱呀,銅鑼灣又多人,拎住呢幾袋衫行左幾條街都辛苦架;不過咁有意義,又陪到朋友,我都覺得值得呀!



拎住幾袋衫出晒汗,我地就去左宜家傢俬行下同嘆冷氣啦!



跟住約左太陽哥哥係sogo等,見到jumbo size野喎...




其實尋日同elsa已黎過,不過冇影相,所以今日補返,兼拎左兩支試用裝,哈哈!




醫肚時間,太陽哥哥想食清亭燕萍,雖然尋日我同elsa食過,但都冇所謂啦,因為主要係太陽哥哥食啫!



生熟牛肉河(大),尋日我都叫呢個河呀,仲覺得d牛腩好好味;冇同太陽哥哥講過佢竟然又叫,我地真係夾啦,哈哈!



尋日食過札肉卷好味,今日試下烤豬肉蝦卷,覺得仲好味呀,配埋個特別醬汁仲正,我應該下次都會再食呢!




之後慢慢散步過灣仔,因為今晚約左成龍大哥,哈哈!




其實黎係睇"新宿事件"首映,由於不設劃位,想早d到;點知我地去到都可能算晏啦,因為大哥同吳彥祖已入左埸,都仲見到少少明星既,包括淨係影到少少既林建岳、劉丹、徐嬌、俞琤、楊受成等...








入場啦,太陽哥哥最興奮!





點知上到黎要等架...又去唔到前面睇d明星喎,慘!





開映前半個小時,終於入場啦~~



第一次黎會展睇戲,呢個場唔大,我地揀左第五行坐;仲以為會同埋d明星一齊睇,點知都唔係既...



因為唔知個hall影唔影得相,唔敢落閃燈,變成好黑的自拍,睇太陽哥哥開心到丫!




開場啦,我以為好似平時戲院咁熄燈跟住播片,點知有人行出黎講野,仲係電影節個咩咩負責人!



跟住最意想不到係...電影中原班人馬出場!!!






仲逐個逐個講感想,大哥仲多謝我地,因為我地係買飛入場睇戲!








跟住就開場,唔知佢地之後係係第二個hall睇定係走人呢?


原來新宿事件係三級架,只限幾日電視節,四月二日上個時已係係IIB;呢套戲我覺得其實真係好唔錯,好好睇,主要原因應該係因為爾東陞係導演而唔係大哥吧,哈哈!爾東陞資料搜集左三年先拍呢部戲,好認真,變相內容好寫實,開場前仲記得佢講過希望觀眾睇完會反思。


講內容,套戲絕對信心保證,不過我睇完幾 heavy,記得睇完色戒時都有呢種感覺,但今次勁d,可能同生活更近距離;片中講到黑市人點係第二個城市求生,真係好慘,成功過,但因貪念無法堅持意念,搞垮一切,最後全部死晒,好慘,慘到我都喊...貪念,本身係人的慾望,錢財、勢力,的確沒法擋;相比下,手足情早已拋諸腦後;越窮、越貪心、越易動搖、越想得到更多...


吳彥祖慘d,本身最純,亦唔貪心,只求一架栗子車為生過平淡生活,但冇左隻手後,失去自尊及一切,就行上了歪路...


大哥係一個好人,但一個人,幾有意念,幾有堅持,單單憑自己一個力量係唔夠既,情況去到收拾唔到既地步,唔逞強反而有生路可走...其他人已經違背晒您,義氣仲重要嗎?



懷著沉重的心情,離場時見到楊老闆的車子:





沒有留言:

張貼留言