2009年3月28日 星期六

2009-03-28 (Sat) 我的美麗日記 & "幽靈乘客"

 


今日開始放假六天,呢期無論FT同PT的工作都非常忙碌,令我累壞呢!終於可放低繁重的工作,為下星期的婚紗相做足準備,其實冇咩準備既,只係想休息多d,係屋企做下mask咁!


早排同事介紹了大S推薦的"我的美麗日記"面膜,話好用喎;今日去開花園街,望到卓悅先記起,就買左幾片試下先!



 


白松露美白 - 用途:明亮膚色、淡化瑕疵、柔軟滋潤肌膚




 


白金保濕 - 用途:長效保濕滋潤、預防老化暗沉與細紋產生




 


成個月冇食譚仔記,又要去過口癮!




 


之後用了三月的免費飛睇戲,再唔睇就晒左張飛啦;去左睇"幽靈乘客",因為又係ANNE,嘻嘻~~ 套戲一般,結局有d估唔到,以為查案,點知...不過整體麻麻,其實想帶出咩呢?死都唔怕,會有另一個世界?



太陽哥哥向我投訴,問我點解個blog講睇新宿事件冇poster既?平時我每套戲都有喎,比佢激死啦,又真係答佢唔到,比佢串到添!唯有影返比佢,仲係大設計版,唔係poster,滿意未?嘻嘻~~



 


值得一提,今朝八點被電話響醒,太陽哥哥入東涌呀,仲話十五分鐘後到青衣!一個月先得一次的機會,咁難得,雖然好想繼續訓,但都揀了陪佢食早餐!




 


沒有留言:

張貼留言