2009年3月8日 星期日

2009-03-08 (Sun) 諾諾動畫 & 諾諾勁smart!!

 



上面張諾諾相係一月中同親戚食飯時影架,當時一問諾諾 "where is your tongue?",佢就會伸脷,好鬼攪笑!後來琪琪搵左佢個朋友係呢張相度整d gif effect,但因為係 gif,yahoo upload 唔到;近日我再搵公司同事幫我放左上一條temp link度,咁就係個度copy到呢度比大家睇啦,yeah!



脷仔伸下伸下:


 


眼仔眨下眨下:



脷仔伸下伸下+眼仔眨下眨下:



兩個effect放埋一齊好似太花,我個人就最鐘意第一張,脷仔伸下伸下的effect,好攪笑!



諾諾宜家只係十六個幾月咋,但原來識好多野,睇下以下短片就明:












第一段片我睇到呆左呀,真係好勁呀!我一向知諾諾識一d英文字母,但唔知原來佢已認得咁多個,同埋識發音,雖然有d發音好攪笑,好似S咁,哈哈!(我當然最開心佢識讀G啦,Yeah!!)但唔知諾諾原來仲學識一d形狀同顏色喇,仲係英文版呢,真係好叻叻!一個未夠歲半的BB原來識咁多野,unbelivable!仲要肯坐係度幾分鐘任媽媽舞,真係十個叻叻叻叻叻叻叻叻叻叻,再加十個勁勁勁勁勁勁勁勁勁勁呀!



另外,係諾諾9個月大時,即大約9個月前,表姐買左一套"Your baby can read"既教材比諾諾,當時諾諾睇左大約一個月就識做"arms up";近日表姐拎返呢套教材既字咭同諾諾玩,估唔到唔駛表姐讀出聲,諾諾原來認得d字既意思呀,真係好勁!







雖然唔係認得好多,但一個咁細個既BB,可以認得九個月前睇過既野,真係好驚訝,唔好講BB啦,連我自己一個大人都未必記得啦,成九個月前喎,又唔係有過目不忘既奇技!原來小朋友既腦筋真係要由BB開始,越細個訓練越好呀,所以d媽媽最好唔好抱住小朋友頭幾年齋玩,到幼稚園先開始學野既心態,應該由細個時係屋企就要教佢多d野,最好就活學教學啦,好似表姐咁,寓教學於娛樂,小朋友學到野之餘,又開心又唔會悶,不過我估...要全職媽咪先可放咁多精神同心機係個小朋友度呀!



沒有留言:

張貼留言