2009年3月29日 星期日

2009-03-29 (Sun) 拎花球 & 二月之星生日慶祝


今日要去拎花球啦,我先同好姊妹elsa早少少出黎,行下街先,跟住過金都,等埋太陽哥哥時間岩岩好;跟住等到七點,約左碌齡朋友係青葉食日本放題,補祝返我二月生日喎,四月都黎緊,真係遲到爆...



我好鐘意個花球呀,勁鐘意,勁滿意!鐘意到正日都會用返佢,本身自己唔鐘意大紅大紫既顏色,都唔知點解,反而鐘意清新d簡約d既,但諗返應該係喜好問題啦,因為我之前揀婚紗晚裝影相,我又係唔鐘意大紅大紫,尤其是深色架,哈哈!





今日同elsa行街仲一人買了一個新手袋,我開頭嫌貴唔買,我鐘意個個貴d,佢鐘意個個就平d既,大約平我個個三分一啦,同埋我知佢買唔買都冇所謂既,但個傻妹見我鐘意,竟然走去幫我講價,雖然最後只係平左十蚊,但個傻妹竟然話將total 除二,咁我咪平多d囉!但除二的話,佢個袋係比原價仲貴左架,佢話冇所謂啦,最緊要我平到!邊有人咁傻架,不過咁既好姊妹您話去邊到搵呢?最後我當然冇咁做啦,點可以要人蝕底,仲要係好朋友呢!不過佢既行為,真係令我好感動呀!


我的:



elsa的:



BABY招紙,即刻諗起太陽哥哥,因為佢係我BABY麻,哈哈!特登留返黎送比佢架,佢見到笑笑口呢!


 


我地仲買左...大家估下咩黎?



咁大隻字,無理由睇唔到啦,哈哈!十蚊兩支,只係五蚊支,好抵呀!見個伯伯示範得又快又方便咁,咪買支返去試下,因為平時我唔食提子架,點解?就係因為有皮,要我呢個懶人剝,我會揀唔食囉,哈哈!




夜晚去左兆萬青葉,其實上年我生日同中大同事黎過慶祝架,不過今次我地十幾人,好難傾計,相隔太遠了!大家只管食食食,同埋唔知做咩,竟然黎左五六架魚生船,仲有十幾碗麵...我唔好魚生,成檯都係,見到都冇胃口,仲有好多我好抗拒既魚肉放係我面前...但因為咁,侍應半投訴我地未食晒,但入面有好多我地既order,要我地揀唔出定取消...攪到有好多我想食既熟食都食唔到呀!雖然後尾取消晒從新剔過,但唔知點解,熟食個d又咁唔準確,叫完又冇黎,唉...剔左兩次都係咁,後尾都等到唔想食了,同埋都夠鐘喇!



成檯都係魚生船同手卷,場面震撼,冇晒位放,有兩架魚生船仲要放係後面個餐具檯上面,等我地清咁d先上到...您話咁仲點叫其他野食呢?



一共有十三人,仲要放BB車,好長好長的檯!




每個組合影返張相先:








呢個組合最攪笑,攪到PY好似強搶呀健咁,哈哈!





大合照,都唔知較咩MODE好,後面太黑,但地方太窄,要影晒咁多人都冇咩辦法!





我同子元B的遊戲時間:



呢張笑到見到牙仔呢!




CW雖然冇黎,但托休交了禮物給我,真有心!


個小膠袋好熟口面,回家後跟佢MSN,發覺呢個小膠袋,原來係上年我地送佢日本迪士尼手信時既個個膠袋!一年幾後的今日,竟然轉返係我手上!我仲講笑話我都要儲起去,到送野比佢時又傳返比佢,咁呢個膠袋就好多意義喇,哈哈!最重要係配合環保,電視廣告都有講,膠袋要重用重用再重用丫麻!哈哈!



之前CW同我提過係佢一個人係淡水行街時買的,所以呢份禮物係搭過飛機架,來路野呢!



同CW唔係成日見,但好 impressed 佢留意到我用摺機,真係好surprised!好襯本身的電話繩同wallpaper呢,Thank you soooooooooo much!




呢個星期天氣好差大家都知啦,又落雨又潮濕,令我都擔心下星期的天氣,但上天好眷顧我咁,呢兩天發現天文台的七天天氣預測,好邪地七格入面,有一格係見到半個太陽架

,個日就係影結婚相既日子呢,而其餘咁多格,係dd太陽都冇架,仲要有雷同雨呢!似乎我又煩少一樣野了,好開心!




沒有留言:

張貼留言