2009年3月15日 星期日

2009-03-15 (Sun) FISH 今天情人節2009演唱會


今日好開心呀,睇到我最鐘意既歌手的演唱會,講真,如果有得揀,我鐘意 FISH 多過華仔架!


其實好後期先知 FISH 有演唱會,我知時已係三月頭,原來係二月頭開始賣飛架啦,連成日聽收音機同睇電視既太陽哥哥都唔知;當我知道時當然已太遲啦,靚位早已售罄,唯有上雅虎拍賣睇,點知...好貴呀;首先,最前的位係五百一張,比起平時四百貴了一百,買兩張都要一千大元了!其次係 FISH 開三面台,普通的五百位其實都好後,睇floor plan知道地面仲有好多加行,1st row之前仲有AA-AL, BB-BF等,呢d加行,比原價貴多50%-80%,如果要千幾二千蚊,對我黎講實在太貴了;幾日前試過打去賣家度問,但都係企得好硬,所以我諗住之前個日先再打去,應該會平d,一心抱住睇天意啦既心態!


點知尋晚太夜返到屋企冇打到,又驚賣家可能都睇緊演唱會,到今朝十二點先打,當時好似得返兩個賣家咋,我就打比其中一個叫david既,傾左好耐,最終以$1300成交,係全場BB第二行,不過係旁邊既section,唔係對正,但實握到手,所以最後都 deal左!




點解我咁想睇,因為今天情人節係巡迴演唱,我上年十月時睇過台灣第一站的dvd,睇完覺得好好睇!




係地下入閘,好威水呀!今次係 FISH 第二次既香港演唱會,有幸兩年前她第一次的香港演唱會我都有去睇,又係BROWN GATE,又係加行,又係係呢度入場,所以今日的感覺真係難忘!(上次的演唱會可click here




雖然係旁邊的section,但比我想像中好,真係第二行,好近好前呀!





BOMB一聲,係漫天紙碎下,FISH係一個好大既禮物盒中升起!






雖然坐係旁邊既section,但 FISH 經常係台度行黎行去,所以無論對住台的左中右,都能目睹佢係好近好近的位置!






我好喜歡的"會呼吸的痛",第一次聽係睇今天情人節台灣演唱會既DVD!




發覺 FISH 的演唱會入面,平飛位置一樣好多人有瑩光捧,仲係跟山腳朋友一樣,會係咁搖搖搖,非常投入;呢個場面我好驚訝,平時香港其他歌手既演唱會,山頂既觀眾多數都冇咩互動,坐咁高亦好少預備瑩光捧,好難得 FISH 的演唱會入面,連山頂既觀眾都係咁投入,原來 FISH 係咁受歡迎既!





呢PART係我最鐘意既部份,因為有架小火車,呢架小火車係台灣既演唱會我已經見過,仲係繞住小巨蛋一周咁行,FISH就可同四周的觀眾握手,但礙於紅館安全問題,軌道只係好短程咋!


小火車突然係右邊側台升起,全場觀眾都好驚喜,我覺得上面fixed seating第一行既觀察最SO呀,佢地可以同 FISH 握到好多次手,有呢次小火車啦,仲有 FISH 行黎行去時,好多時候都會行到去側台盡頭,真係好羨慕坐個度既觀眾呢!




坐著小火車,FISH唱出親親、暖暖等溫馨情歌;以下呢張相我好鐘意架,影到好清楚之餘,瑩幕的background又好colourful好開心咁!




見唔見到中間同右手邊有兩個人?佢地係度拉緊條繩...




原來架小火車係需要人手拉返佢返轉頭架,哈哈!




返轉頭後,架小火車就停泊左係呢度至完場,FISH話架小火車去過好多地方架啦,所以要放係度比大家慢慢欣賞!




FISH 的第二套衫:





其實呢次演唱會既decoration,比上一次揼本好多,中間的大瑩幕有好多動畫,仲有好多唔同既effect,有d真係幾靚架,好次第一張呢個,d光真係好似係入面飛出黎咁!







尋晚個場係冇嘉賓既,但今晚有呀,仲係基仔呢,佢都好受歡迎,因為佢同 FISH 有首合唱歌,當然就係唱呢首"還是好朋友"啦!


FISH 呢個造型既頭飾好靚架,係有小燈泡,發出藍藍既光,佢仲係呢個環節唱左佢好鐘意既幾首廣東歌,有BEYOND的情人、陳奕迅既天下無雙、周華健既濃情化不開!




FISH 的第四套衫,跟住唱起"孤單的北半球",有星星有月亮,好襯呢首歌呀!






我很喜歡很喜歡的"小手拉大手",呢part還教我地一齊跟瑩幕好似玩跳舞機咁拍手,好好玩,全場都好互動,大家都好興奮!




唱罷勇氣、分手快樂就揮手再見...





隨後encore部份,FISH 換上便裝,唱出佢第一首廣東歌"原來您也唱過我的歌"!





呢棵閃閃樹好靚架!





再唱出"愛您不是兩三天",FISH 用盡最後既時間來回全台走了兩次,之後佢話夏天黎緊,送上最後一首歌,最後以"寧夏"作結,更煙花四起,FISH 鞠躬時仲忍唔住喊呢,我都好感動!





小火車係正我地旁邊,完場時當然要影返張合照,呢架車去過咁多地方,陪過FISH咁多場巡迴演唱會,好有紀念價值架!





散場時,見到小火車被搬運中...我都想做小火車,可以跟FISH返台灣,哈哈!




因賣家DAVID既關係,認識了坐係旁邊的K同Andy,佢地兩個都係男仔,其實望向觀眾席,FISH既粉絲絕對唔係女仔既天下,其實真係有好多好多男粉絲,自己一個黎又有,同另外都係粉絲既男性朋友黎又有!


K仲係連續兩晚都有睇,勁!最攪笑係佢成個房祖名咁,我地仲有傾計,因為DAVID叫我同佢相認,跟住佢握手實無死;不過我今晚握唔到手,只係掂到 FISH 既手咋,呢樣係最失望既,因為尋晚有歌迷受傷,今晚改左握手路線呀><!


我地最後交換左電話同msn,因為佢地有大機,影左好多相,我叫 K send比我,我仲係msn同佢傾計時叫佢做祖名呢,哈哈!而呢幾張相係佢暫時send比我先既,遲d佢會燒隻碟比我喎,我有叫過佢揀d靚既比我,然後send by msn咪得囉,佢話唔想我miss左任何一張,佢真係好有心,同真係一個超級粉絲!






沒有留言:

張貼留言