2009年3月20日 星期五

2009-03-20 (Fri) 一頓簡單但好味的晚餐


今個星期二三四連續返左三晚PT,好耐都未試過個身係咁攰架...黎緊星期六朝早都要返呢,一個星期返咁多日,真係好耐都未試過!但我d頭髮係時候要染啦,不過黎緊weekend已排晒schedule,下星期都冇咩時間有空檔,唯有今日time off一個鐘早走,去沙田染髮,為下下星期作出準備啦!


我攪掂後太陽哥哥都返到沙田,我地就行下街同搵野食醫肚,周圍都好多人,又冇咩idea,橫掂當時係一田,就買野返去食啦!




我只食下面唔食上面的壽司:



我負責的帶子,易煮到講您都唔信,哈哈!




買了兩個蒜蓉包送湯,我將佢地切得靚靚,再放入焗爐烘到又香又熱又脆先食!



太陽哥哥負責的湯:




一頓好簡單但好好味的晚餐:



好像太黑了...睇唔清我染後的頭髮添!




沒有留言:

張貼留言