2009年3月10日 星期二

2009-03-10 (Tue) 女仔版諾諾


諾諾變左做女仔呀!!點解會咁架??




今日因為我放假,所以又約左姑媽表姐加諾諾飲茶,唔夠一個禮拜,我地又見面啦!可能無野好玩,我就用髮夾夾起諾諾d頭髮,嘻嘻~~


先睇諾諾變身前先,都好似男仔BB樣啫:



諾諾變身後(我先用自己個髮夾):



兩個一樣表情既樣,但加左髮夾後,似女仔BB好多呀,好好笑!




跟住表姐借佢個勁cutie既髮夾比我,點知一用呢個,十足十一個女仔BB樣!諾諾傻更更都唔知咩事,叫佢擺咩甫士都好聽話,做出左好多唔同既表情,仲會hold住比您影,個樣好鬼嗲,勁可愛!









豬仔包係近期大熱動作!






睇下我同諾諾幾 friend!





同媽媽互 kiss:





玩我支矮瓜筆,當支筆係鑊鏟咁炒到d字母成檯都係,哈哈!



我講"嘩...",諾諾又跟住講"嘩...",好攪笑,好好玩!



跟住諾諾當個瓜葉部份係筆芯,倒轉支筆黎寫,仲寫得好認真呢!




甜品豆腐花好精緻,賣相好靚咁喎!



諾諾都有食呀,問佢仲食唔食,佢識點頭架!



我的灌湯餃:




諾諾食 banana 呀,今次仲係佢第一次自己楂住食呢!



第一次自己楂住 banana,感覺好奇又新鮮!



但一食完就好美味咁望住 banana,梗係好好味頂啦!





自己食到好開心,好叻叻!仲請媽媽食添!






我同諾諾自拍:



影完要比諾諾check下收唔收貨架,唔係佢又 e e de de 表示要比佢睇架啦,哈哈!



表姐偷影的,影得我同諾諾都好開心,呢張相個effect都好型呢,最重要係諾諾搭住我膊頭,好 friend 呀!




今日都不忘幫媽咪同諾諾影返張相!




呢兩個星期因為有假放下,先可以同諾諾見得咁密,真係過得開心;原來唔洗返工,每日飲下茶、吹下水、聽下d八掛野係咁舒服既生活,時間仲過得好快,都唔係幾夠喉咁就夠鐘要走;呢種生活日日咁過都唔錯喎,真係令我好羨慕,哈哈!



沒有留言:

張貼留言