2009年3月27日 星期五

2009-03-27 (Fri) 後補的ticket holders & 婚妙相 fittings again

 


太陽哥哥送了我兩個後補的ticket holders,以前睇演唱會佢事前會整定架,近來都沒有了,我同佢講,今時唔同往日啦...其實都知佢呢排好忙,忙住畫畫畫,點知佢聽完就拿拿林整返比我,哈哈~~ 不過都唔知係咪因為大哥,佢先順便整埋個梁靜茹比我呢?係佢就死梗!><





 


爭取到多一次婚妙相 fittings,太好了!由於下星期要影,時間無多,今日放工即去! 試返自己係網上面揀左,但前日冇試的款;大公司真係服務質素保證,我仲擔心唔好意思,又怕尷尬,點知試身部sales姐姐冇事喎,仲好好service,真係好impressed!


呢件金色我幾鐘意呀,唔洗用鋼紗但裙腳都有"拋拋地"既感覺,岩晒我怕漲卜卜的裙腳!可惜太淺色...




呢個蘋果綠隻色我都鐘意呀,終於有d顏色睇下冇咁齋,可惜...個胸現到好大咁,我唔鐘意大波呢!




呢件都唔錯,不過又係同一個問題,太淺色...




呢個係薛凱琪的黃色呀,相版真係睇唔出,上次話租左冇期,點解無拿拿又會有得試既?因為我有反映比門市部sales姐姐知麻,我話您又話唔洗爭衫,點知無期呀,我好失望呀等等...原來反映有用架,唔理門市部同試衫部當中點啦,最終比我試到,我梗係覺得開心返啦!




睇相以為係粉藍色,點知原來係淺紫色,感覺一般,未至於肉酸,但感覺都係大個左...



 


婚紗方面,幾乎係重新試過晒,因為晚裝轉左款,所有野要從新配搭過!


呢件前日有試過架,但當時唔太起眼,今次因為第二次試,亦係最後一次機會,每件衫都會試得仔細d同嚴謹d,所以今次呢件起眼好多!




呢件未試過架,其實cutting真係好靚,吊帶款冇low cut咁悶,個蝴蝶又出,幾特別!可惜著到個胸好大咁,同埋唔夠修腰...




呢幾件前日都試過,再試多次啫;試多次都好,因為太陽哥哥前日係未睇過我真人著出黎架,當時佢放工黎到我已經試晒咁滯,佢只係係電腦睇相咋,嘻嘻~~







一向諗住會揀一婚紗兩晚裝,最後揀左兩婚紗一晚裝,因為結婚相麻,當然係著婚紗啦,估唔到最後自己變得咁同意呢個想法,哈哈!


今次fittings完後,係帶住開心與滿足離開,真係好開心好滿意,笑到四萬咁口,太陽哥哥話我同前日判若兩人呢,因為個日係帶住猶豫同擔心咁離開架!elsa今日黎唔到,我以為會大亂,點知出奇地,我變得冷靜、果斷,同平時十五十六、猶豫不決的性格完全唔同,上面個個又似乎做緊野喎...elsa黎唔到,我試過短暫唔開心,覺得點解比個咁既安排我呢?但事後發現,呢個自己認為係最好既安排,原來未必架,總之真係要信佢會安排最適合既比您就得架啦!


elsa一直都好想黎,可惜黎唔到,但我都好多謝佢的所有幫忙與支持,真係好多好多好多好多...妳之前比我既步驟提示紙仔真係好有用,令我頭腦清晰好多,冇妳就幣了!尋晚仲同妳一齊祈禱,係我既第一次,難忘+好笑!雖然妳最後都係黎唔到,但妳既步驟提示紙,可能係佢其中一個安排呢,因為我諗返,您原本尋日係唔洗返PT架,無端端要您返去幫手,可能佢一早做緊野呢!如果係,妳就係佢安排比我身邊的一個小天使呢!


今日太陽媽媽都有黎睇我fittings呀,感覺幾特別,最記得有一幕係,我一出黎企定準備影相時,佢急步行埋黎我身邊,踎底,跟住同我整好條拖尾...嘩,呢下...感覺好難形容,莫名的窩心與感動,好開心,覺得佢真係好錫我呀!


 


沒有留言:

張貼留言