2009年3月16日 星期一

2009-03-16 (Mon) Mr. and Ms. BA

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  


今日一返工,係大門口就見到呢四條大banner,咁大個close up,精神為之一振!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  


原來係Mr and Ms BA選舉,校草校花我都聽得多,但今次係我第一次見到呢d咁誇既banners,原來佢地係用咁既宣傳手法既,仲係BA四個大society一齊合辦!






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  


黎個close up比大家睇下先,您地覺得邊個會實至名歸呢?


UCBA:




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  


CCBA:





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  


NABA:




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
  


SCBA:





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


老實講,我最支持係UCBA,跟住NABA,即係第一同第三張海報;其實我係整體咁睇,冇咩睇樣,只係呢兩pair比我感覺自然得多,最重要唔太做作同浮誇,太做作個樣就唔夠清純可人了,亦會給人太刻意的感覺!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言