2009年3月11日 星期三

2009-03-11 (Wed) KFC 宵夜 & Euro GoGoGo

 
 
 
 
 
 
 
 
 


今晚太陽哥哥接我PT放工,佢做完 gym 仲未食野,咁岩我都冇食晚飯,又難得今晚我返完工都唔太攰,最主要係今晚心情勁靚,話說今日我搭車去銅鑼灣返工時,落車時發覺漏左部手機係車度,當時好驚好擔心好亂,朋友既電話又save晒手機度,好慌張...中間過程唔多講,總之狼狽萬分,而最後部手機係搵得返既,不過要聽朝先拎得返;好多朋友話我十個好彩,我都覺得係,當時諗住實冇硬,好傷心,唔知係咪好人有好報,所以搵得返呢,總之好開心啦!


心情咁靚我就話一齊去食宵夜啦,我地去左好耐都冇食過既 KFC,食完就真係好夜啦,仲等左好多車,成十一點半先上車呀!





 
 
 
 
 
 
 
 
 


尋晚同太陽去Euro GoGoGo度食,係咪順便post埋;呢度d野唔係太貴,只係三四十蚊就有個意粉!




 
 
 
 
 
 
 
 
 


蘆筍湯加酥皮〔$16〕



香蒜芝士青口〔$30〕



粟米雞皇意粉〔$32〕



 
 
 
 
 
 
 
 
 


十一號檯,我十一號生日架!呢個影相effect都幾得喎,嘻嘻~~



還有半客千島海鮮pizza〔$32〕,似乎我影得好d喎!



Euro GoGoGo總括黎講都幾好食,亦算經濟,但我唔係咁鐘意呢度全用即棄錫紙,好唔環保呀!


 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言