2009年3月7日 星期六

2009-03-07 (Sat) 忙碌的星期六

 


呢排好忙呀,但又講唔出忙咩同做左d咩,因為係可能好多野想做,尤其係好多野要預備、籌備,但同太陽哥哥夾到既時間實在少之又少,我一至五返兩三晚PT,佢六日就日頭去左楂車,有時仲要就埋d舖頭開門時間,所以我地今日出動時,其實已經係天黑咁滯!


先去醫肚,去左花園街的一間明記車仔麵,我細個讀緊書時媽咪已帶我去食架啦,呢度d豬紅好好味架!由於呢排成日要係太子旺角出沒,早前都帶過太陽哥哥黎試架啦,佢都覺得好好味,自此我地一冇咩時間,想食個快飯就會黎食車仔麵,有時趕住上新世紀睇戲,呢度真係快靚正既選擇!




 


入面好舊式feel架,一張長檯過排排坐咁!



食得好滋味喎,哈哈!



 


叫四五樣餸,連埋麵先係廿幾蚊碗,好抵食呢!



 


醫肚後就出動啦,我地係花園街入面一間舖頭搵道具,預備四月一號影相時用,因為我同太陽哥哥都品味相近、要求一致,大家都想影一輯充滿歡樂氣氛同開心 style 既相!



聚精會神咁諗緊有咩攪作咁喎...個腦又唔知有咩鬼主意呢!



 


跟住去左金都睇花球,平時十五十六兼有選擇恐懼症既我,竟然一睇就睇中,真係奇蹟呀!希望上天繼續眷顧著我,黎緊仲有好多既選擇,希望可以係短時間度落實,或者比晒太陽哥哥決定,我唔洗諗唔洗煩就最正,yeah!



 


就係呢個啦,原來我對黃色係咁情有獨鐘架,好鐘意好鐘意呢!




 


呢個細個d,我都係鐘意上面個個多d,不過呢d決策上既野,我係唔會咁魯莽既,等我返去問下我既統籌兼策劃人SaSa先,佢點頭我先咁action架!嘻嘻~~




之後仲去埋花園街,意外地比我地搵到氫氣球,我一路都好想要架,實際野問好晒,宜家係差技術上問題睇下配唔配合到,希望work啦!


 


沒有留言:

張貼留言