2009年3月4日 星期三

2009-03-04 (Wed) 同諾諾飲茶


今日表姐同姑媽帶左諾諾黎青衣同我地飲茶,好開心呀,又可見到諾諾啦!見到佢,第一時間送個thomas電話比佢啦!


諾諾知道咩叫影相,我拎起相機,叫佢笑佢就笑,叫佢眨眼就眨眼,好似一隻好乖既海豚咁,哈哈!每影完相佢仲要求睇preview添,攪笑!


笑:



眨眼:




今日仲表演新動作:豬仔包!就係兩隻手"bit"起自己個"面豬登",好攪野呀!



諾諾玩左陣thomas電話,好似知係假野,都係鐘意我部真電話多d喎...佢好勁呀,識得chip n dale架,仲好鍾意佢地咁,因為我部電話個wallpaper係chip n dale呀!



做左咁多動作,加上我地做完一次又一次,我地就過癮呀,但我估諾諾都悶了...我拎起相機,紅燈一著,佢就擺出謝檸檬甫士"唔好影我"咁,哈哈哈哈!



諾諾:夠啦夠啦,都話唔好影我囉,how come講極都要影?!




諾諾的小食:Baby yogurt,要成十蚊杯架,仲貴過大人個d!咁細杯,諾諾食完都唔夠喉,係咁叫mum mum、mum mum!



換片+ing:




今日諾諾著左件袋鼠衫,係姑媽係澳洲旅行時買既,好可愛呀!






同場加映諾諾近期生活照,係表姐的blog copy過黎先!


上 art class:







搗亂@IKEA:





係屋企自己溫習,堅架,諾諾咁細個就培養到讀書的習慣,勁呀!







勤力練字:





Play badminton:





shopping @ toys"r"us:






諾諾好驚啲Bubbles吹向佢塊面,Bubbles未到已經合埋雙眼先,哈哈!












見到呢個架都想爬, 不過唔知點爬好...


雙手扶住爬?但係對腳唔夠長喎...



趷起個pat pat都無用架!最後都係放棄!




沒有留言:

張貼留言