2009年3月5日 星期四

2009-03-05 (Thu) 爛 gag SMS

 
 
  


前陣子,收到威哥的SMS:



1)從前有個麵包,佢行街行到好肚餓,於是就食左自己...哈哈哈哈


2)從前有粒軟糖,佢行街行到好攰,跟住佢就話:我對腳好軟喇...哈哈哈哈


3)從前有兩舊年糕,佢地黐得好實,一直都想分開對方;有一日終於有人將佢地切開左,於是佢地好開心好興奮咁GIVE ME FIVE,"啪"一聲,佢地又黐返埋喇...哈哈哈哈


4)從前有一支火柴,佢中午係街度行緊,係太陽晒住下,覺得個頭好熱好痕,於是佢就R頭,跟住佢個頭就著左火...哈哈哈哈


5)支火柴跟住被送左去醫院,醫生幫佢包紮,包完之後,佢就變左做棉花棒喇...哈哈哈哈


6)從前有個傻仔,睇完呢個message之後會覺得好無聊,但係自己又係度微笑緊...於是佢決定send比朋友,只求搏佢一笑!



看罷全是爛 gag

,但奈何我卻做了最尾個個"微笑"行為,shit!


相信威哥send比我係因為大家都係同台咋,呢個SMS足足有五個訊息咁長架,如果唔係同台要收五蚊呢!想要呢個訊息而又係數碼通既朋友,就話我知等我send比您啦,哈哈!


 
 
  


沒有留言:

張貼留言