2009年3月25日 星期三

2009-03-25 (Wed) 舊同事聚舊 & 婚妙相fittings


盤生係我入中大時的同事,睇住佢退休,跟住到加拿大生活,呢幾年間唔中都會返下香港,每次我地都會見一個面;咁多年黎佢都好有我心,間唔中會打長途電話問候我,尤其是前年我隻腳做手術時,打左幾次添,非常關心住我既康復,我地亦會互寄聖誕咭架!


今個月佢返左黎,但呢排我夜晚較忙,食晚飯就難d,過埋下個禮拜就好d啦;而盤生咁岩今日要返大學clinic,最快最容易就係約埋班同事一齊聚舊啦!



叫左好多野食呀~~




跟住個個都跟盤生盤太影返張,呢餐飯仲食左個半鐘,好多野傾;原來盤生五月頭先走,之前我誤會左以為四月頭走添,咁我地應該可約多次食晚飯啦!








今個夜晚都有個重要環節,就係婚妙相fittings,michele仲臨時跟埋我一齊去呢!其實婚妙相係二月book左架啦,宜家好專業,book左後即晚已經可上網揀定試咩衫;我相信緊張的新娘子們,通常會第一時間,拿拿林上網揀,但我就係一個個別例子,因為我竟然拖到...前幾日先上網揀,因為知道再唔揀咁今日點試身呢?哈哈!其實我都質疑過自己,點解會咁hea架,係唔緊張?定係懶到咁?還是唔想結婚呀?哈哈!




上網揀都幾辛苦架...我竟然用辛苦黎影容添,哈哈!因為好多好多款式...花多眼亂,加上婚紗相影時落左閃燈,有d相都睇唔清個款,好似件件都差唔多咁!


我唔鐘意沉色,所以晚裝方面,我主要揀返淺色系列,比如金呀、黃呀、粉紅...總之粉色啦,但試時都要落flash試影,因為太淺色就唔得,起碼都唔可以近婚紗既白色麻!


fittings時簡直係公主級享受,試身地方好大好舒服,仲係兩個sales服侍您,我諗係大約半個鐘內,我一共試左廿多套衫,都唔係試,係佢地不停係我身上又穿又除,跟住出去影相,跟住又返入去再繼續...成個過程好快,同埋有d我揀左既衫好似冇試過咁,有d就係佢地介紹我試既,總之著到我到唔記得邊件打邊件啦!


呢d係部份我試過的婚紗款式加偷拍,都係較中意的,當中有自己揀既,亦有佢地介紹既:















原來鬼妹model著個d係歐洲款,唔可以著出街,只可係studio入面影,但我會影兩個外景,咁咪冇婚紗影外景?真係揀到頭痛...


呢d麻麻地,好快被out,連偷拍都唔洗,哈哈!






晚裝方面,我一心諗住會試薛凱琪個款黃色款架,因為鐘意黃色囉,我個花球都有黃色小牡丹架麻,點知呢度個試衫部sales姐姐話租晒冇期,好失望呀...仲記得幫襯時,門市部sales姐姐話唔洗爭衫,因為佢地d衫通常一款幾件,實有呢,我仲大安旨意下星期影相今個星期先fittings...


呢d係部份我試過的晚裝款式加偷拍,不過真係無咩色著起有好鐘意既感覺,鐘意的又好像太淺色,怕跟婚紗差唔多色;我又唔太喜歡加鋼紗,變相又少左選擇;深色又好唔鐘意...


粉紅呢件算ok,但胸口有摺,質料問題,改唔到,model著都係有摺呢...




呢件主要試下色,還可以,但加鋼紗先好看吧...




沒有薛凱琪的黃色款,佢地比左唯一還有的黃色款我試...




我唔鐘意深色,所以從來都冇揀過話要試深色,唔係佢地介紹,我都唔會試上身...試後更加覺得深色好唔襯我,都係自己最了解自己!



薛凱琪都有著過呢件架,所以佢地拎比我試,但我都係接受唔到,呢d色著到自己好大個咁,太老積呀...




帶著少少失落的心情離開,因為好似唔係好滿意咁吧!我地去了又一城 foodcourt醫肚,多謝michele今日陪我呀!







回家後再上綱check返,發覺有少少問題,揀了的衫原來有三分一係我冇試到架,我都明白佢地加左d佢地介紹既,但我都想試多d自己真係鐘意既顏色同款式麻,等我聽日打去問問門市部sales姐姐先...好似以下呢幾件我都冇試呢!




沒有留言:

張貼留言