2009年3月1日 星期日

2009-03-01 (Sun) The taxi with a TAXI license!!


呢架的士有個 TAXI 車牌,係咪好攪笑呢?我就覺得超型、超正、超貼題喇!



其實幾個月前,太陽哥哥已講過我知架啦,佢話楂楂下車突然見到架 TAXI 係佢面前,唓,咁有咩出奇啫?但原來佢係指印左 TAXI 車牌既的士,咁真係好出奇呀!咁得意~~ 我問佢有冇影相比我睇,佢話當時只係經過,點影得切...


點知,有緣既佢地,再度重遇啦!今次仲係正太陽哥哥前面停左,影到相啦!


楂得的士應該都係搵食,唔會好有錢啫,但又會咁有錢整個自訂車牌既,真係有型到爆!不過可能楂個個唔係車主,車主一早已經發左達啦,租比人楂掛...如果係,我都想太陽哥哥租呢架黎楂呢!嘻嘻~~



沒有留言:

張貼留言