2009年3月18日 星期三

2009-03-18 (Wed) Miracle 的一天



  
  
   


今日有件好奇妙既事情發生係自己身上:今朝返到公司,發覺尋日臨放工漏左公司隻手指係隔離LAB,入面仲都有d重要文件;當時即刻衝過LAB搵,點知冇,亦叫LAB同事check下 lost & found,都係冇...LAB平時開到晚上九點,好明顯,被起貪念的同學拿走了,亦已據為己有;如果唔係,有心的實會交去 lost & found...


被人拎左已係事實,仲係貪心的人拿了,呢個已係定局,大家認為仲有咩可以做呢?我就覺得冇了,亦就係冇咩可做,我就突然諗起,不如試下叫上面個個幫下我,我就試下祈禱,講真,已成定局既野,我都唔知點祈好,只求上面個個感動下個同學,或者睇下有咩轉機咁...但其實,咁既祈禱內容,我都覺得好無稽...


但就係越無稽,跟住發生既事先令我感到更加miracle同更加amazing!隻手指最後係搵返架,詳細係度唔多講,有機會私底下分享啦;我當時覺得好邪呀,又好準咁,但又好開心同好興奮,真係有神蹟咁,當下的喜樂,確實令我好感動,我仲拿拿林祈禱多謝佢呢!呢種感覺好特別,我會繼續感受下,祢放馬過黎啦!



沒有留言:

張貼留言