2009年3月12日 星期四

2009-03-12 (Thu) 交換禮物

Photobucket


尋晚好開心收到份小禮物,係Elsa送比我架,佢仲係返PT時偷偷放入我手袋既!




Photobucket


不過我都唔執輸,前幾日佢上Yahoo拍賣場搵dkitty畢業公仔,睇到有幾隻岩,就問下我意見邊仔靚d!


以下四隻入面,我最鐘意第一隻,Elsa就鐘意第二隻:



Photobucket


女人就係咁,一聽到同自己心中答案唔同時,就好易動搖,係Elsa考慮緊買邊隻既時候,我就好醒目咁解決左佢既煩惱,就係叫佢買自己鐘意個隻,我就買我鐘意個隻送比佢,即係...兩隻都買哂去!睇中個d都買晒去,好型呀,YEAH!因為我覺得,橫掂到時我去同佢影畢業相時,都要買野送比佢架啦!唔...如果佢會邀請我的話,佢應該會邀請我掛?!嘻嘻~~


Elsa收到隻公仔真身後,影左相比我睇,好多時上網買野,收到貨後同網上張相都會有出入,但呢個交易,我就好滿意,同相片一模一樣,仲有埋個盒裝好,公仔亦比我想像中靚呢!我唔好kitty都覺得非常靚,我既眼光果然唔錯呀下,哈哈! 




我同Elsa好似係度交換禮物咁呀,so happy!


Photobucket


沒有留言:

張貼留言