2008年5月11日 星期日

2008-05-11 (Sun) 母親節


今日係母親節正日,繼尋晚的鮮花攻勢後,我吼媽咪訓左覺亦佈置好她的床頭,等佢今朝一起身見到...



我地三個都一人一格寫左野比媽咪,威哥仲畫左隻公仔添,佢地個d唔post出黎喇,我個段就冇所謂啦!



係咪好冧呢?



母親節點都要食餐飯既,其實我地的慶祝活動已定左搵日去九龍酒店食自助餐,約埋爸爸慶祝父親節,即係母親節同父親節一齊慶祝,因為爸爸五月尾會返泰國一個月;可惜日期改完又改,又要就媽咪的keep fit schedule,又要就爸爸唔洗帶團的時間,又要就我唔洗返part time,又要就細妹唔洗做運動,又要就威哥唔洗打壁球...em...唯有再約...


今日正日,媽咪一早同我講左唔洗陪佢食野架啦,叫我同太陽媽媽食;但我咁錫佢,雖然佢又on diet,但都可以揀黎食架麻,所以我一早約佢去馬泰食下午茶,因為佢鍾意食個度個木瓜沙律!無錯呀,上星期先去完,今日又去啦!靈機一動,我今朝仲問埋太陽媽媽去唔去添,其實怕佢怕醜啫,但其實宜家大家都認識晒,一齊慶祝一齊開心咪仲好!點知...佢真係黎呀!



連埋琪琪同威哥六個人,我地叫左兩個海南雞飯,兩個拼盤,一個豬頸肉配木瓜沙律,一個牛肉河粉!因為怕醜所以冇影到相,點知琪琪仲怕醜怕到連夾野食都唔敢,細細聲叫媽咪同威哥幫佢夾,真係笑死人呀!




跟住就分道揚鑣,我同太陽哥哥去行街,琪琪同媽咪行街,太陽媽媽就返去買餸先,因為今晚我地有海鮮餐食!



嘩,係咪好豐富呢?呢餐係林氏慶祝母親節,太陽大哥哥都有黎,點解太陽媽媽煮飯既?其實我都有叫不如一齊出去食啦,仲諗住去龍亨食泰國餸!媽咪臨走都有叫太陽媽媽唔好煮飯比我地食啦,母親節自己玩麻!但太陽媽媽就話,只要我地返去屋企食飯,對佢就係母親節!呢句說話我好好好深刻...太陽媽媽好錫自己d仔女,包括我,哈哈!既然佢咁想煮,我地都由佢,報答佢就係食晒佢煮既餸囉!



我發覺太陽爸爸其實好鍾意影相,見我影d餸就叫我幫佢同太陽哥哥影張,影完仲主動幫我地影埋添!





沒有留言:

張貼留言