2008年5月16日 星期五

2008-05-16 (Fri) 準備起程!!!


今日要準備起程啦,我同太陽哥哥聽日會去曼谷四天旅行,同佢過生日呀!


唔好意思,我冇同任何朋友仔講過,因為兩個大原因:第一係我地想靜靜地過二人世界,之前每次去旅行前同朋友同事講左,我都會好大壓力,去到外地時往往掛住買手信仲多過買自己野,又要諗買左比邊個,邊個未買等等...今次我地純粹想要係外地過生日呢個意義,到時想去邊就去邊,好隨意,唔想心掛掛,唔想受束縛,所以沒向外公佈!


第二就係呢個trip決定得好倉促,係上個禮拜日先confirm,我地連買野既時間都係得禮拜一佛誕假期,真係好急!因為其實呢個trip的機票同酒店都係免費架,酒店用太陽哥哥上年買的buffet club coupon,機票我就用asia miles換既,換言之,我地只係比taxes就出得發啦!因為我地積極儲緊錢,其實都冇諗住去旅行,但既然酒店同機票都免費,加上太陽哥哥三十年來都未試過正日生日係外地過,我好想好想幫佢實現呢個願望呀!


其實四月頭我就開始queue機票,點知full左成個月都冇聲氣,連confirm的deadline過埋都唔放位比我,我諗梗係免費的原因啦,所以都打定輸數,亦好唔開心;點知上星期日手痕上網check,cathay竟然放左幾個位出黎,相信賣剩先放出黎啦,衰到死,我地就即刻出飛喇!



話明過生日,我梗係要帶齊所有野過去架麻,但鬼咁急,真係好趕,星期二又要返part time,星期三要返屋企食飯,星期四約左同事飯聚...好在...我係五月頭一早已睇中兼買左個鎖匙包,已經有一份禮物了!




生日咭我一早諗住親手整,不過我勞作好雞架咋,所以都係以簡單同 low b為主,就返我個 level,哈哈!我就利用星期三晚係屋企既時間,完成左呢個小project!





仲欠份主要禮物,知道太陽哥哥應該想要手錶的,就鎖定手錶為目標;尋日專登拎左兩個鐘time off早d放工,係同事飯聚前去揀,唔係我真係冇時間啦!本身想買隻白色G Shock架,因為太陽哥哥隻心愛黑色G Shock爛左少少;周圍睇中後,去左相熟舖頭睇,點知一拎落黎,看似白色的錶帶原來係灰白色,好似用舊左的感覺,好失望同方寸大亂添,因為白色錶實在太少選擇...



sales哥哥就介紹呢款odm白色錶比我,呢個款係最新,上年聖誕出既,新功能係自己入咩字都得架!嘩,我好buy呢個idea,因為我可將想要既字"刻"上去,咁就變得好有紀念價值啦!



"刻"字要用舖頭專用的入字機架,一輪左度右度、加完又加、大細階改完又改、space位對完又對後...sales哥哥話未試有客入咁多個字,講笑話要每個字收我五蚊喎!不過佢好好人,同我攪左成粒鐘,可能佢認得我啦,我成日都幫佢買錶架,鬼咩,我連佢同佢個friend個名都記得喎!


最終完成品如下,當中有我同太陽哥哥個名啦,最重要係我將佢今年生日日期刻埋上去,代表住:我地係泰國過佢今年既生日時,我送左呢份禮物比佢呢個咁有紀念價值的日子!







一切準備就緒,其他既,要留返去到當地隨機應變啦,大家要祝我一切順利呀!



沒有留言:

張貼留言