2008年5月17日 星期六

2008-05-17 (Sat) 泰國曼谷之旅 - 第一天


出發啦,每次去到機場都會好開心,今次係同太陽哥哥第四次一齊去旅行啦,yeah!



Business Class check-in,係咪好型呢?原來係太陽哥哥的舊同事呀,幾靚女喎,佢見到太陽哥哥排隊就call佢啦;今次係歷來用最短時間完成check-in,一個位都唔洗排!



入禁區後嘆返個大家樂早餐先!



我地乘搭0855起飛的班次:




21號閘口:



飛機餐,好豐富好吸引!由於我地尋晚都好夜訓,今朝又咁早起身,我地係咁狂訓同狂食又再狂訓,哈哈!加上短途機又冇新電影睇,想投訴呀!點解長途機先有新戲(P.S. I Love You、韋氏風雲)?





話咁快就到啦,好緊張呀!



好大粒珍寶珠呀,好得意,原本好想買架,但咁大粒點食呀?同埋百幾蚊港幣,太晒錢了!



換錢先,宜家去旅行好慘呀,對泰幣4.03,好低好低呀,就快跌穿4添,對4.5都好丫,記得上次黎對5.xx 架,唉...



好高好大既泰國像呀!



新機場的扶手電梯好特別,斜完又平又再斜,第一次見呢!




跟住搭的士去我地間酒店〔THB320〕,的士司機搵左好耐,令我好擔心我地個間係咪up dup酒店!不過好在...一開門,嘩,好大間呀!冇諗過廳同睡房會分開兩part架!不過質素當然一般,都預左,唔洗錢仲想點喎;其實咁大間,已經係bonus啦!






個廳真係好大架!


睇下我帶埋邊個黎...過生日喎,梗係一家人黎啦!嘻嘻!


註:經我快速觀察,呢間酒店只得泳池係頂樓,同二樓餐廳,係冇cake shop的...咁我的生日蛋糕...點算...???



整頓好就出去食野啦,係酒店附近食左碟豬手肉飯〔THB30〕,正!



跟住落雨,我地就入左M記坐下同睇下去邊好!



叫左客當地新出的cheesy fries〔THB45〕,好多芝士呀!





最後我地決定坐BTS,即曼谷sky train去Ratchadamri!



我地住係Saphan Taksin區,去Ratchadamri只係四個站〔@THB25〕,去出名的Siam區亦只係多一個站咋!




第一次搭泰國sky train!









到達後,經過四季酒店,但冇香港的咁grand呢!


太陽哥哥職業病發作,對logo好sensitive,佢就咁行過,就發現牆上的酒店 logo,原來真係有四季既意思架!我一路都無為意,只係睇到一棵樹,但佢就睇埋係四個部份,好專業呀,果然係做design呀吓!知道咁後,再次睇呢個 logo,都會抱住欣賞既心態,真係好有idea!


oh my god,又見到成龍大哥...太陽哥哥又好興奮了,佢仲話成龍大哥果然全世界都咁知名...O晒咀...



經過四面佛,太陽哥哥都誠心拜一拜,亦添左香油呢!




之後去左四面佛對面個商場,商場裝飾好靚呀,好似一大堆蝴蝶衝上天咁!



我地去左商場入面一間叫"Provence"的餐廳食野,呢度好有田園feel,胡慧沖本旅遊書介紹既,蘇絲黃都話好鍾意呢度既麵架!




我地叫左個招牌麵〔THB120〕同炸雞翼〔THB125〕,個麵果然冇介紹錯,真係超好味,尤其是個湯,好濃又夠辣!但價錢實在唔太抵了,個麵已經係大,但份量極少;其次係我地話要水,侍應就比左一支水我地,點知支水收我地THB40,全單亦要再加一呢!





跟住去左大型的Central World同ZEN行街!




商場內的裝飾again,呢個我覺得靚d!




呢度亦有間超大型電影院SF World Cinema,咩screen咩seating都有得揀,好似搭飛機一樣,有class分級!




我地心郁郁想試,但又冇中文字幕,亦只可睇西片;最後由一向最有選擇恐懼症的我決定一於要睇!我覺得一場黎到外地,加上只係港幣幾十蚊,好值得一試!我地揀左ironman〔@THB160〕!




入面真係好大好grand,連coffee shop都有,仲有十幾個院,我地仲行錯路添!戲院入面d座位真係超舒服,又新淨!可惜...我地訓足半場,只係打交戲先有睇,哈哈!




商場見到玩具反斗城,隻公仔係用泰式welcome架,非常攪野!



原來泰國好興用泰式welcome,包括M記!





好巨型的LOVE字,我最鍾意影呢d擺設,可惜路人影得唔太靚,唉...






發現mos burger,太陽哥哥至愛,又點會放過呢?




我地食左個seafood rice burger〔THB79〕!




跟住旅遊書行,我地去左食海南雞飯的舖頭;呢度我估應該幾出名,細細的地方我都見到有兩檯香港人呢!




我地叫左一碟海南雞飯〔THB35〕、一碗粉〔THB35〕、一碗魚肚羹〔THB40〕、一杯凍咖啡〔THB15〕!





之後坐 tu tu回酒店,講左好耐價〔THB80〕;黑仔地,途中落起超級大雨,加埋超級大風,我同太陽哥哥返到酒店時,半邊身係濕透架,濕透到連底底都濕埋...我成身不知幾凍,凍到打冷震!


去到酒店門口,識做的bellboy見狀即刻拎住把大傘衝過黎遮我地落車,好 impressed!呢間酒店級數雖唔可媲美五星級,但卻比客人有種賓至如歸的感覺,唔錯!


註:由於長期被太陽哥哥貼身跟住,我根本冇機會實行買蛋糕計劃;唯有趁佢沖涼時,打去operator問下邊度有生日蛋糕買?幾分鐘的雞同鴨講後,知道酒店附近的robinson商場(即今日M記個度)既底層supermarket係有cake shop架!唯有聽日起身諗計攪攪,因聽晚十二點我要預備好晒所有野,同太陽哥哥過生日呢!



沒有留言:

張貼留言