2008年5月7日 星期三

2008-05-07 (Wed) 媽媽的 lunch box


媽媽預備的 lunch box,總給同事垂涎三尺的感覺,我當然倍感自豪啦,哈哈!


呢個係我好鍾意的芒果炒雞柳,雖然隔左一晚,但賣相仲好得呢!



呢個係前天晚飯的餸,同事幫我叮飯時都有讚冇彈呢,因為實在好香噴噴!




連續返左兩晚 part time,今晚真係好攰好攰,對腳攰到唔想再郁呢!放工後由銅鑼灣搭地鐵,亦有攰爆同悶爆的感覺!


返 part time的日子,唔怕夜晚返到屋企冇飯食,反正我都想 keep fit;但最怕係第二日冇媽媽預備的 lunch box帶飯,因為我唔會出街食飯架,冇 lunch box就會求其食野,杯麵公仔麵等;沒有媽媽 lunch box 的 lunch,就會係一個好 sad 的 lunch!



沒有留言:

張貼留言