2008年5月27日 星期二

2008-05-27 (Tue) Family Dinner @ 金皇朝

 


爸爸星期四就會返泰國一個月啦,唔知係咪掛住我地咁,佢今日又叫我同琪琪出去食飯啦!開頭佢話叫我地三個細路既,但我同佢講,叫得威哥好難唔叫聲媽咪喎;講真,威哥都唔太尊重佢,亦唔會好想同佢食飯既,其實叫唔叫佢無咩所謂,慳返仲好啦;但我就同爸爸講,一係唔叫佢,叫佢就都要問聲媽咪,唔係比媽咪知道又唔係咁好啦;我估爸爸個心並唔係話好唔想請媽咪,只係怕出到黎有d拘謹,亦無得同我地唱所欲言啫,佢係口水佬黎架麻;不過最後,爸爸都係叫晒我地一齊出黎!


我地去左金皇朝食,呢餐好正呀,又響螺湯又雞又龍蝦,勁好味呀!




循例都又係影返幾張相啦!






 


今餐食左七百蚊幾蚊,我覺得幾貴,雖然唔係我比係爸爸比,但我可能知佢收入唔穩定,佢都肯叫成家人出黎食飯,個心係為左聚下見下面,呢個心意係好值得欣賞;但係回家途中,威哥竟然話:七百幾蚊食d咁既野,折現比我好過啦!我聽到好反感...我明,威哥對爸爸一向唔尊重,我自己雖未至於好恨爸爸,只可講同佢唔深感情,有咩我一定揀左媽咪先,但我都唔會講d咁既說話囉,過去係過去,都冇得返轉頭,咁可以點?唯有宜家做得幾多得幾多囉,點解要抹殺左爸爸的心意呢?咁唔妥爸爸,間唔中比幾百蚊零用又照收?個口話唔稀罕,咁又照收?生性d可交比媽咪當幫補又得,叫媽咪個個禮拜唔洗比零用又得,但冇喎,每次只會jer一聲咁用埋...唔鍾意威哥咁樣同口不對心...


跟住,我忍唔住講左件事出黎,其實係細妹早前同我講既;細妹一向同爸爸close好多,爸爸亦會講好多野佢知,好似朋友一樣;原來係新年時,爸爸因為冇團帶的關係,曾經過過段好艱難既日子,銀包仲只係得返二百蚊,最後就去左機場幫人搬野賺三百蚊,其實我都唔知算唔算做"姑里"?爸爸同琪琪講,一路搬一路流眼淚...嘩,幾唔鍾意爸爸都好,個刻我聽到都好心up,個心好唔舒服...試問邊個人知道父母做d咁既工作會開心?點都好,佢都係我親爸爸呀!


我講呢件事,係覺得爸爸收入不穩、冇積蓄,攪成咁,可能真係佢個人選擇問題,但起碼我睇到,當佢有收入時,叫我地食飯都唔會吝嗇,睇得出佢係真心想一家人齊齊整整咁食餐飯聚聚;點解要咁負面咁話佢,唔正面咁諗下佢的心意呢?



 


沒有留言:

張貼留言