2008年5月18日 星期日

2008-05-18 (Sun) 泰國曼谷之旅 - 第二天


早上起身後,我地揀左食地道麥記早餐〔共THB200〕,原來泰國既早晨全餐個飽係bun而唔係muffin黎架!




註:黎呢度食早餐,梗係有原因啦,但太陽哥哥當然被蒙在鼓裡啦,我黎就係要...買蛋糕!食完早餐後我話肚疼要去廁所,太陽哥哥就度下今日行程;根據酒店職員的指示,即刻衝去地庫個層,真係有cake shop呀,勁興奮!但過程都花左好多時間,因為我要問好多野:可寫字係蛋糕上面?蛋糕上面的公仔可轉嗎?幾時攪掂?可送貨嗎?(我尋晚問左酒店職員,如果cake shop肯送貨,佢地可幫我keep起等我返酒店再安排)...寫字冇問題,即刻寫到,但又要度點寫,佢話我太多字喎,我咪教佢點排d字等等;至於公仔,唔可以轉過對一男一女,唯有接受現成的動物公仔,激死!送貨...NO!一係加錢丫?都係NO!唯有問定佢地今晚幾點收舖,到時又諗計同太陽哥哥返黎囉...


總算攪掂,即刻返去蒲頭!呢個過程其實真係非常緊張刺激,因為未黎過,情景冇得想像,但總算得到自己想要既野,希望今晚順順利利!



今日行程係去好出名的全亞洲最大的翟道翟跳蚤市場,只係星期六日先開架咋!我地諗住如果同tu tu司機講到價同sky train差唔多,就坐tu tu;我都識d泰文單字,我係度講呀講,又係地圖上指呀指,最後爭取到超優惠價去目的地〔THB50〕!


應該要百幾蚊價,但點解咁平?因為tu tu司機想途中車我地去兩間舖頭,佢當帶遊人去有錢收架喎,只需入去兜個圈唔洗買野,幾分鐘就得;既然win win,我又冇咩損失,梗係制啦!最攪笑係全程太陽哥哥唔明我地講緊咩,估唔到我d泰文原來係咁勁,哈哈!



同tu tu司機好快熟絡,佢仲比埋電話我地,又話比我地知佢每日早七至晚七都會駐係商場外面;我當然受落,因為佢呢架tu tu真係好舒服,梳化位好新,最緊要係超新淨!咁colourful既tu tu,當然要用作佈景板啦!






翟道翟跳蚤市場街頭,真係好多遊客呀!




小朋友係街頭賣唱,吹得掂呢舊樂器,真係好叻仔!



街頭的promotion,sales姐姐頭上戴住個心心頭箍,好特別呢!




翟道翟跳蚤市場真係好大好多舖頭,但賣既野其實差唔多,好似一百條女人街加埋一齊咁;但呢度縱橫交錯,行時要好小心,唔係好易迷路;同埋呢度有好多個部份,行亂左就唔記得自己行到邊度架啦!




好想買呢度d得意頭箍返去香港halloween時戴,有d角好鬼巨同好型架,但都係費事晒錢!




又熱又多人,我真係頂唔順,要坐低抖抖食個lunch先!呢間小舖頭好多人,個個都食一碟叫pat thai既炒麵,我地亦唔例外!



pat thai〔THB50〕、lemon tea〔THB20〕、湯麵〔THB30〕、豬肉丸串〔THB5〕;pat thai勁好味,豬肉丸串就超抵食,為起港幣個幾一串有五粒!






我既收穫:吊帶裙〔THB280〕、蜥蝪〔@THB10〕,用黎整古人,一流,正呀!嘻嘻~~




行到大概下午四點,我地就回程,諗住返酒店游下水;入左sky train站後,發覺要轉兩程同要坐好多個站,都幾麻煩,最終返出黎截的士算啦〔THB120〕;諗返今朝坐tu tu只係五十,真係好平喎!




我地梗係冇直接返酒店啦,我同太陽哥哥講想買野飲,順道睇下supermarket有咩野食買返香港...嘻嘻~~ 其實就係為我攞蛋糕舖路!


點知我地係supermarket,又真係掃左好多泰國公仔麵呀,係太陽哥哥自己話要買架咋,話以前食過好好味喎;好呀,買多d仲好呀,越大舊越好,我就可以收埋我個蛋糕都唔覺啦!


當時過程又好緊張刺激架,比錢時,beep完第一袋野後,我就拎起,同太陽哥哥講話想睇下個food court有咩食,佢就繼續等beep其他野同埋單;一離開太陽哥哥視線範圍後,我就即係兜過food court跑去cake shop,以最快速度拎左蛋糕後,放係袋野最底,跟住即刻返返轉頭,仲要扮晒若無其事咁係food court行返出黎,太陽哥哥就岩岩行入黎food court搵我,我仲講句:都冇野野食既!


嘩,絕!不過真係險過剃頭,哈哈!當時場面真係好攪笑,其實我個心個刻不知跳得幾快呀!返酒店途中,佢當然冇察覺我拎住個袋supermarket野,其實係有個蛋糕係入面啦!




返到酒店後上頂樓泳池,呢度真係幾靚喎,個view好正,估唔到間酒店有個咁靚既景!


但我地最終冇游到,好攰想訓覺多d!返房執拾今日買既野先,個蛋糕亦要諗計收埋係雪櫃度,唔係就會比太陽哥哥發現,其實我有諗過交比酒店,等十二點叫佢地敲門,但諗諗下,都係唔靠人,想自己一手包辦,同埋叫人敲門呢條橋好似麻麻,哈哈!我仲成功地偷偷問到bellboy借來打火機,仲有切蛋糕用具,仲係好grand既水晶手炳添...一切準備就緒,好緊張呢!




 




訓醒後,我地去左旅遊書推介我地住個區出名的海南雞飯店,呢度個湯係加左青檸既,同平時個d好唔同架!不過呢度離酒店都有d遠,行左成十五分鐘先到!



我地叫左一碟海南雞加雞腎,呢度d海南雞真係好好味呀〔全餐共THB156〕!





之後我地慢步行返酒店個頭,消化下就再食魚翅同燕窩!





呢間街頭魚翅店胡慧沖介紹架,唔係都唔會亂試啦;呢度d翅有400 500 600三種,我地揀左中間THB500試下,即叫即煮架!





一窩可分到兩小碗咁,算唔錯啦!



燕窩就分100 200兩種,太陽哥哥要我食靚d,就揀左THB200;但麻麻地,覺得晒左錢添,其實胡慧沖冇介紹呢間燕窩店架,只係我地見佢開正係魚翅店隔離,又見d人叫開兩樣都會食,咪跟囉,點知...都係唔好亂試野!





跟住返酒店,準備我精心預備的大project!先佈置好小檯面先...



跟住...睇片啦!私人對話當然cut左啦,嘻嘻~~







點起d燭光好靚呀!又話吹唔熄蠟燭,枉我特登去買,點知咁容易就吹熄,諗住玩謝太陽哥哥架麻,個sales當時仲同我講,話點大力吹都吹唔熄,要浸落水先熄架喎...車...哼!



我預備的兩份禮物同自製的生日咭,太陽哥哥都相當受落呢!好野!



囝囝當然唔少得,咁遠水路帶埋佢黎,就係為左呢幕,快d祝daddy生日快樂啦,哈哈!




一家人係外地旅行過生日,咁難忘,梗係要影全家福啦!





今年係太陽哥哥三十年來第一次係外地過生日,我好開心可以安排到;但亦因為係外地,好多野我都做唔得足,有少少瑕疵啦!但見到太陽哥哥咁開心,我都好開心了,亦好有成功感呢!今次係我咁大個女攪得最神秘的一個生日了,太陽哥哥超奇怪我點搵到個蛋糕出黎,仲懷疑過我係咪係香港帶過黎,當然冇可能啦!佢係咁追問我,估唔到我可做咁多野佢都唔知情咁話喎!





沒有留言:

張貼留言