2008年5月15日 星期四

2008-05-15 (Thu) Dinner@常悅素食


今日新舊同事相約飯聚,由食盡天下美食的yammy發板,一齊試下大家都未試過的"常悅素食"!



餐廳位於旺角雅蘭中心,天花板用了一個個的燈籠做燈飾佈置!




一去到就同yammy交易,早前係佢的網上小商店,我一眼就睇中左對小蛋糕耳環,我一向鍾意的的骰骰又colourful既野,所以呢對耳環令我愛不釋手!


大家有興趣就去yammy的網上小商店參觀下啦!



餐廳的茶壺好別緻啊!




我地叫左五餸一湯,價錢如下;個人最鍾意道"柚子蜜汁煎素扒",用西檸煮既餸就試過,用柚子呢個idea,有新意得黎又勁好味,可能我怕食酸味,所以好鍾意呢個柚子味;其次係"福卷拼乳豬",用個飽仔包住片乳豬食,好得意;唔好忘記呢度係食素架,但個扒同乳豬真係同真既冇咩分別呢!





影返幾張相留念先,我仲叫大家扮夾野食添!






臨走時發現侍應伯伯多左條...尾?突左出黎啦,快d收返埋啦!




臨別時我諗到咁岩五個人,一人一個 V 就可變做一粒星啦!係咪好creative呢?嘻嘻~~ 影得好靚呀!





沒有留言:

張貼留言