2008年5月24日 星期六

2008-05-24 (Sat) 碌齡GROUP五月之星慶祝 (新相update~~)


今日係碌齡GROUP五月之星慶祝,第一次星期六要返part-time,返到七點即刻趕去荃灣;我地今日打邊爐慶祝,一大班人又聚首一堂!






  


五月之星有四個咁多呢!




一齊...吹!跟住切蛋糕!




蛋糕變身前後:




  


同壽星仔影返張相先!





  


食完飯後,我地既指定動作 - 碌齡!





同ben一齊夾份送了份禮物比休,估下係咩...嘻嘻~~




  


跟住alex同karen帶左佢地剛滿月的BB子元仔黎,花名六蚊雞,少爸爸六個二兩毫子,哈哈!仲有紅雞蛋派呢!







  


好耐未試過星期六返咁耐工,今日我好攰呀,碌齡都係碌一局咋!明記中途先到,因為剛放工咋陰功,不過佢黎到就可頂替我!佢唔聲唔聲,原來剛去完日本大阪呀,好羨慕!佢買左少少手信比大家食,但有心的他,竟然買了禮物比我同琪琪!佢好細心呀,知道琪琪鍾意扮靚,買左唇彩比佢;我就...咸濕野囉!


我話要拎住禮物同明記影相留念,點知大家屎忽痕,唔知做咩鬼一齊哄晒埋黎,突然咁有興致一齊影,仲係咁跳係咁跳,原來人越多就會越癲埋一齊,無端端high到short左咁,琪琪就扮影相拍低movie,真係笑死呀!







黎返張真係相先~~



  


手信close up,係咩黎,大家自己領會啦...




  


好後期先發現...明記同琪琪今日情侶衫呀!哈哈!



  


沒有留言:

張貼留言