2008年5月22日 星期四

2008-05-22 (Thu) 與 Elsa 一齊返 part-time


返左三個星期 part-time,今日終於有機會同 Elsa 返埋同一更了!Elsa 好錫我,一返去就收到佢三份禮物!全部都係野食黎架,好開心,好sweet!Mrs. Fields佢仍然keep住每個月都預埋我,五月都過左廿幾日,但張coupon都仲未用;買零食又預左分一半比我喎,我真係好感動呀!








我都唔執輸,上星期一早叫媽咪尋晚要炒糯米飯,等我今日拎比 Elsa 食!Elsa 見到勁開心,有好多料,係咁食係咁食,我已經叫佢食慢d架啦,我好驚佢食到胃痛呀!




其實同朋友相處,跟同情人相處一樣,要周不時您氹下我,我氹下您,大家先會開開心心,關係亦會keep得好好,尤其是當自己知道對方成日都好有自己心,一有咩岩您都諗起您,咩都預埋您,真係好窩心同溫暖架,所以我同 Elsa 咁好姊妹囉,我亦會好好珍惜每一位疼錫我既好朋友!



沒有留言:

張貼留言