2008年5月28日 星期三

2008-05-28 (Wed) Dinner @ 和民


sa同ronnie一向都有見,但好多年冇見的stephen係我地今晚期待以久的人物;屈指一算,我諗都有十年冇約出黎食飯啦,呢十年黎只係試過好怱忙咁撞過兩三次!


今晚重聚,四個人入面有一男一女無論講咩都好夾呢,咪就係我同佢囉!但唔係我覺得架,係sa同ronnie覺得架咋,因為我同stephen都可互相一唱一和,亦接到好多有味笑話呢!成餐飯就好似我同stephen負責講,sa同ronnie就負責笑咁!




stephen因為遲到,我地開始食先,亦當然開始影相;到佢黎左,梗係到佢拎住碟野影相啦,佢好愕然,ronnie就同佢講:黎食飯就要適應givens既習慣,我上一次影相都係同佢食飯咋!哈哈!不過stephen好無所謂,好聽話咁好呀!







我地食左十樣野呀,係咪好勁呢?係咁傾係咁傾,講左好多近況,其實我地三個都好清楚彼此,係對stephen近況一無所知啫!不過好深刻stephen講我的聖誕咭,話我真係好有心,十多年來年年都寄,仲係佢唯一一個咁有心既朋友,係呢個年代真係好少會寫聖誕咭了!佢話佢真係儲起晒架,唔信影張相我睇喎;其實唔係唔信佢,只係我好開心朋友會咁欣賞我既誠意啫,講真,親手花時間寫聖誕咭呢個動作,無非都係想朋友們收到一份與別不同的溫暖,所以當聽到朋友咁開心同對我的聖誕咭咁好好保存時,我真係感到好欣慰呢!








今晚呢個重聚,真係令我好開心呀,呢餐飯食左成四個鐘呢!人大左,朋友一唔keep contact,好快就會失去聯絡,希望今日之後,我地可繼續約出黎聚舊同保持聯絡啦!





沒有留言:

張貼留言