2008年5月3日 星期六

2008-05-03 (Sat) 阿土麵線




係旺角突然發現新開的"阿土麵線",好多人買,十足十台灣的"阿宗麵線"一樣,當然不容放過!



"阿土麵線"裝潢簡潔整齊,予人感覺舒服乾淨,廚師係白門後面煮好就會成煲拎出黎!




"阿土麵線"周圍的裝飾:






有三種size任君選擇:




舀完麵線後,會問您加咩調味;不過我最唔喜歡係大腸分開添,而唔係同麵線一齊煮!無錯,咁做的確照顧到唔食大腸的人,但大腸唔跟麵線一齊煮,熱度同味道都差好遠,食落好怪!不過,單講碗麵線,好似"阿宗麵線",比易牙妙手更似呢!





買一碗麵會送隔離的happy lemon兩蚊優惠券,非常攪野,唔...唔通係同一個集團?




搵唔搵到太陽哥哥呢?哈哈!



"阿土麵線"地址:



細妹同我講過睇飲食雜誌見過荃灣有間名為"新阿宗麵線"的新店,但地址唔記得...我初頭仲以為呢間係添,但問過佢地話得一間,未有分店!荃灣的"新阿宗麵線",將會係我下一個目標,為左食到跟台灣"阿宗麵線"一樣味道的麵線,我會繼續試!



沒有留言:

張貼留言