2008年5月2日 星期五

2008-05-02 (Fri) Dinner @ 鼎泰豐


位於尖沙咀新港中心的鼎泰豐,香港只此一間;不設訂位,想食就要早d去等,最好避開dinner peak hour啦;我地七點前到,只係等左半個鐘咋,算快了!


我地唔介意搭檯,因為太肚餓了!被帶到一間只有一張十二人檯的房間,雖然同其他人搭檯,但我覺得好好,因為間房好靜好舒服,仲有專人station係度serve您,唔似出面好似平時去飲茶咁既環境!






鼎泰豐食過幾次都係係台灣,香港都係第一次試,所以狂叫!貴d的蟹粉小籠包我覺得有腥味,感覺一般;所以再叫了普通的,平d的反而更好味,正!









幾款係menu入面覺得影得好靚的食物,有機會我想試埋個燒賣同原盅雞湯!






端午節就快到,大家可考慮鼎泰豐的糉;送禮的話,個名好得體,可惜只得平時本身都有得點的兩款,一咸一甜;我問過了,唔會因端午節而另做一款糉的!少少失望,因呢兩款的賣相...睇相的話只屬一般!





門口陳列左包類禮盒,包都有禮盒,都係第一次見!包款款都造得好靚,盒同紙袋亦相當精美呢!




沒有留言:

張貼留言