2008年5月19日 星期一

2008-05-19 (Mon) 泰國曼谷之旅 - 第三天


旅程話咁快就已經去到第三天啦,我已經開始有回港恐懼症,好唔想咁快結束呀!今日係太陽哥哥的正日生日,亦係攪今次旅行的主要目的,我地換上日本買的情侶tee後就出發去shopping啦!係酒店樓下見到有檔海南雞飯,老闆娘係一個識講潮州話既婆婆,太陽哥哥同佢溝通得幾開心,我地就坐低食左碟海南雞飯飯喇〔THB40〕!




跟住我地出發去siam區,siam係遊曼谷shopping既熱點;我地又搵返尋日個tu tu司機,跟尋日一樣,我地又幫佢去左兩間舖頭扮遊客,佢今次只收我地THB20咋,不過今日車程又冇翟道翟跳蚤市場咁遠就真既!


siam係遊曼谷shopping既熱點,因為呢度有幾個shopping mall,有d仲係新起添;我地順住咁行,先去siam discovery,但呢度只有 Loft 吸引我地!經過一精品店,入面既products幾得意特別,我同太陽哥哥最鍾意行呢類舖頭,我仲買左幾對耳環添〔THB582〕!message in a bottle就聽過,但earrings  in a bottle 就第一次見咋!



行 Loft 時又見到機場的jumbo珍寶珠,忍唔住又想影下相,但呢粒好似重好多好多咁,冇為意實會跌落地!



邊個條脷長d呢?嘻嘻~~




Loft 的收穫係一大袋精品野,其實買黎暫時冇目的架,但唔知由邊次旅行開始,我有個習慣係當見到d得意精品時,都會幾份幾份咁買左去,keep係屋企個gift box,當有朋友生日,又或者聖誕交換禮物時就大派用場,因為係外國貨,唔會怕過時唔過時,仲係西洋野,點都感覺grand d同特別d啦!



係咪好得意呢?咩黎就唔講啦,保持神秘感麻!



另外,仲買左件新衫比囝囝codebar呢!呢次係我地第一次買岩身既衫仔比佢咋,我度左好耐,又怕佢唔岩,但好想佢有件屬於自己身型既衫,唔好再著d人類 BB衫麻!嘻嘻~~




之後,行左siam square,再去新落成的siam paragon!siam paragon有個全東南亞最大既水族館,但對海洋動物不甚興趣的我倆,冇去到呀;不過覺得係個 mall入面居然有個咁大既水族館,真係估唔到呢!




行完siam一排的shopping mall後,我地越過一個sky train站同行左一條好長的天橋,就過左central world,行到我隻腳好攰呀...



central world入面的佈置:



當見到紅紅白白的蝴蝶時,覺得好熟口面呀,再行前d,發覺呢個central world係第一日我地黎睇戲個個呀!原來有兩個出入口,通往兩邊的其他方向;胡慧沖的旅遊書係按區域介紹,第一日我地行既Ratchadamri個區咪話同siam只差一個地鐵站既,原來兩個區係咁近;而今日我地行siam區,地圖睇到呢個central world,唔知同第一日個個係一樣呢...少少誤導,但冇所謂啦,反正太陽哥哥睇中係呢度食 lunch!




FoodLoft @ ZEN係我地lunch既地方,呢度好大同好多唔同國家既菜式任君選擇!入場每人派一張有barcode既咭,食咩就beep,走時去cashier埋單就攪掂!





檯面個兩張就係barcode咭啦,值得一提係太陽哥哥客意粉,真係超勁好味,好味到我地走返去問個廚師呢隻係咩汁,點知佢話冇得現成買,係要自己溝架!




呢度環境好靚好grand,成排落地玻璃,我地行到咁攰,梗係係度嘆返夠本啦!落左格後我就再叫甜品,太陽哥哥就嘆杯咖啡,如果每日都過住咁悠閒既生活就好了!〔全餐THB667〕





跟住繼續shopping,屋企人request要林真香手信,冇得走雞啦〔THB1285〕!


商場見到M記有隻我唔識既野,太陽哥哥話係芝士隊長黎架...下,咩黎架...都未聽過既?!太陽哥哥話仲有巨無霸警長添,有漢堡神偷,自然有警察捉佢喎...又係既,但呢d角色我真係未見過呀!不過d名改得好攪笑!




跟住去Big C supercentre,途中買左椰青飲〔THB20〕;呢次係呢個旅程第一次亦係最後一次飲椰青,因為好多時見到又太飽,想飲時又冇...影返張攪笑相先!




仲有伊勢丹,好似去左日本咁呢!




見Big C supercentre門口見冇咩人,趁機影返張跳起相先!跳起相係我同太陽哥哥每次去旅行都實會唔少得既環節,今次算影得好少好少了!




Big C supercentre入面有個supermarket,成間家樂福咁!



綠色fanta係買比琪琪飲既,佢好鍾意呢隻泰國先有既汽水架!連埋兩對襪,共THB46.5,我地準備去碌個泰國齡呀!




好攪笑的警崗呀!




其實太陽哥哥揀左係central world晚飯既地方,但宜家去食實在太飽,我地就決定去試下個瑩光碌齡場;雖然要一來一回,但無所謂啦,去旅行最唔想就住就住麻!碌齡要去MBK centre,要返去siam區,即係今朝 Loft 個頭,咁攰梗係唔行啦,就坐的士過去〔THB43〕!






全個場都係瑩光lane,我第一次見咋!



太陽哥哥英姿,哈哈!



送上我同太陽哥哥兩個的碌齡片段~~












我地旨在參與同感受下外地碌齡的感覺,只係玩左一 round咋!〔每局@THB80+租鞋@THB40 = THB260〕






之後返central world,當然又係坐的士啦〔THB40〕!太陽哥哥生日,梗係佢揀地方啦,揀左旅遊書有介紹的YUM CHA!




我地叫左兩碗魚翅、一個醉雞、一窩鮑魚飯、一個炒飯〔共THB1148〕!






魚翅好好味呀,呢度抵食過昨晚街頭的魚翅店呢!鮑魚飯亦一流,食到我同太陽哥哥都 lam lam脷!女經理亦好好人,見我地拎住胡慧沖的旅遊書,提我地後面有九折coupon可以用,真係超好人呀!



太陽哥哥,Happy Birthday!




聽日就走了,要買既野都買晒,好似無咩買比媽咪,就去揀左兩個bra bra,一個我一個媽咪,母女bra bra,哈哈!可能泰幣高左,我覺得買野冇以前咁抵,所以成個trip都冇咩買野,even比自己;d bra bra都係,都要百幾二百蚊個,我本身亦好少用wacoal同triumph,係咁岩呢款特價,我又見佢係簡單款先買咋〔THB520〕!



今日大部份時間都係central world渡過,飯後坐的士回酒店〔THB60〕!



返到酒店,最後一晚的指定動作,SHOW HAND!



加埋大合照,YEAH YEAH YEAH!!!開心時間過得特別快,聽日就要返香港,好唔捨得呀!




囝囝codebar今晚好開心,因為有新衫仔著,終於有件屬於自己既衫仔啦!件衫好岩身,估唔到我睇size係咁準既,冇後悔搏一搏,簡直係明智之舉呀!大家睇codebar個咀由平時向下彎唔開心樣,變到宜家個識笑樣,就知佢幾開心啦!哈哈!




沒有留言:

張貼留言